تارتار: با توپ‌سپاری و دفاع کردن مخالف هستم

گردآوری توسط گروه ورزش سایت خبری ممتاز نیوز

تارتار: با توپ‌سپاری و دفاع کردن مخالف هستم

یکشنبه ۲۳ آذر ۰

فوتبال ایران > لیگ برتر – تیم صبای قم در اولین گام با مهدی تارتار مقابل ملوان در خانه متوقف شد.

البته این تیم برای کسب اولین پیروزی با مربی جدید تنها چند ثانیه فاصله داشت. سرمربی صبا در مورد این بازی می‌گوید: در شروع با توجه به اینکه نزدیک به ۷ بازیکن را در اختیار نداشتیم خوب بودیم، هر چند می‌توانستیم برنده باشیم اما گل دقیقه ۹۰ حریف مانع از پیروزی ما شد. مهدی تارتار در واکنش به این مسئله که تیمش بعد از گل دقیقه ۵۷ جلال‌الدین علی‌محمدی، خیلی زود به لاک دفاعی فرو رفت و دور از ذهن نبود گل مساوی را دریافت کند، گفت: من با این شکل بازی مخالف هستم، یعنی توپ‌سپاری به حریف و دفاع کردن. اصلاً هم چنین ایده‌ای را برای بازی با ملوان نداشتم.

باید روی این مسئله در صبا کار کنم و با توجه به فرصت کمی که پیش از بازی با ملوان داشتم توصیه همه نکات ممکن نبود. ما باید توپ را در اختیار بگیریم و حمله کنیم حتی اگر از حریف پیش باشیم. این خود بهترین راه برای در امان ماندن از حملات حریف است. پیش از این دیدید که در گسترش فولاد برخی از گل‌های ما در دقایق پایانی بازی به‌ثمر می‌رسید و گاهاً در شرایطی به گل می‌رسیدیم که از حریف پیش بودیم.

سرمربی تیم صبای قم درخصوص حضور خود در کادرفنی تیم‌ملی امید گفت: بی‌تعارف حضور در کادرفنی تیم‌ملی امید برای من مایه مباهات است و حتی وقتی بحث دستیاری کرانچار پیش آمد در صحبت‌هایی که با حبیب کاشانی داشتم از این موضوع استقبال کردم. اگر پیش از عقد قرارداد با صبا، تیم‌ملی امید به من پیشنهاد همکاری می‌داد حتماً آن را می‌پذیرفتم و معتقد بودم با دعوت از بازیکنان باانگیزه و تمرینات محکم و منسجم و همچنین بازی‌های دوستانه بزرگ می‌توانستیم صعود به المپیک را همگی با هم زمزمه کنیم اما شرایط این‌گونه رقم نخورد. امروز اگر به من پیشنهاد همکاری با تیم‌ملی امید را دهند به شرط موافقت صبا حاضرم تیم را در دست بگیرم و به موفقیت خودم اطمینان دارم.

منبع: روزنامه خبر ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.