تاریخ برای پاریس تکرار شد: پاری‌سن‌ژرمن در یک روز هم از بارسلونا کامبک خورد هم از رئال / صعود راحت منچسترسیتی

تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی با حذف پاری سن ژرمن و اسپورتینگ به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

تاریخ برای پاریس تکرار شد: پاری‌سن‌ژرمن در یک روز هم از بارسلونا کامبک خورد هم از رئال / صعود راحت منچسترسیتی

به گزارش ممتاز نیوز، بعد از لیورپول و بایرن مونیخ، رئال مادرید و منچسترسیتی هم به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

رئال با هت‌تریک بنزما کامبک زد و پاریس را حذف کرد

در مهمترین دیدار تیم رئال مادرید در حالی که در دیدار رفت با نتیجه یک بر صفر مغلوب پاری‌سن‌ژرمن بود در استادیوم سانتیاگو برنابئو میزبان پی‌اس‌جی بود که در پایان این جدال تماشایی و مهیج این رئال بود که در شب درخشش کریم بنزما و هت‌تریک این مهاجم فرانسوی موفق شد با نتیجه ۳ بر یک از سد پاریسی‌های متمول بگذرند تا کهکشانی‌ها با کسب پیروزی ۳ بر ۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

در این بازی در در ابتدا کیلیان امباپه همانند دیدار رفت موفق شد در دقیقه ۳۹ برای پی‌اس‌جی گلزنی کند تا نیمه اول با برتری مهمان به اتمام برسد.

اما در نیمه دوم شاهکار بنزما سند حذف پی‌اس‌جی را امضار کرد و این ستاره فرانسوی با گلزنی در دقایق ۶۱، ۷۶ و ۷۸ شب به یاد ماندنی خود و رئالی‌ها را تکمیل کرد.

پاری سن ژرمن پنج سال قبل در چنین روزی مقابل بارسلونا نیز کامبک خوردند و با گل دقیقه ۹۶ شکست شش بر یک را پذیرفتند و حذف شدند و حالا دوباره تاریخ کامبک برای آنها تکرار شد.

صعود راحت منچستر سیتی گواردیولا

در دیدار همزمان تیم منچسترسیتی در حالی در استادیوم اتحاد میزبان تیم اسپورتینگ لیسبون بود که با توجه به پیروزی ۵ بر صفر سیتیزن‌ها در بازی رفت، شاگردان گواردیولا نیازی به آب و آتش نداشتند و در پایان این جدال سرد توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا در نهایت منچسترسیتی با برتری ۵ بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت به جمع ۸ تیم نهایی UCL راه پیدا کند.

در این بازی منچسترسیتی باز هم تیم برتر میدان بود ولی به نظر می‌رسید با حریف پرتغالی مدارا می‌کند و برد بازی رفت برای صعود شاگردان پپ کفایت می‌کرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.