تازه ترین موضع عسگراولادی: دوستانه به منتقدان میگویم؛باب گقت وگو را بازبگذارید تا معلوم شود چه کسی اهل منطق است

۱۱ام بهمن ،

برخی دلسوزان به بنده خرده گرفتند و گفتند مواضع اخیر تو سبب خوشحالی ضد انقلاب و رسانه‌های بیگانه بویژه صدای آمریکا و بی‌بی‌سی شده است و یا برخی اهل فتنه این مواضع را نشانه حقانیت راه خود تلقی کرده‌اند. بنده عرض می‌کنم نه آن خوشحالی موردی دارد و نه چنین تلقی‌ای مطابق با واقع است.
بنده در مواضع اخیرم گفته‌ام؛ فتنه ۸۸ زیر سر آمریکا، اسرائیل غاصب و انگلیس مکار است و هر کس که فریب این فتنه‌سازان را خورد و اردوگاه انقلاب را ترک کرد باید به دامن پر مهر اسلام، مردم،‌انقلاب و رهبری برگردد. آیا رسانه‌های دشمن و ضد انقلاب از این موضع می‌توانند خشنود باشند؟! بنده در مواضع اخیرم به سران مفتون گفته‌ام؛ برگردید به دامن ولایت و مردم و از همراهی با فتنه‌سازان و سران فتنه در خارج بپرهیزید. آیا این مواضع به معنای پذیرش حقانیت فتنه‌گران و ضد انقلاب است. آیا ضد انقلاب از این سخن استقبال کرده و خوشحال است؟!
منتقدین دلسوز این گفته امام (ره) را به بنده یادآور شده‌اند که هر وقت دشمن از شما تعریف کرد بدانید یک جای کارتان اشکال دارد. این حرف درستی است اما باید دید دشمن کیست و از چه کاری یا چه حرفی تعریف کرده است؟ بنده خطاب به کسانی که راه را گم کرده‌اند و طعمه گرگ‌های جهانی شده‌اند و امنیت ملی و اقتدار مردم را در یک فتنه آمریکایی به حراج گذاشته‌اند، عرض کردم شما که مدعی اطاعت از امام هستید و امام حفظ نظام را از اوجب واجبات می‌داند؛ چه جوابی برای خداوند بزرگ و امام عظیم‌الشان در دنیا و آخرت دارید که با این نظام چه کردید و کارنامه صیانت از نظام شما چیست؟ آیا این گفته سبب خوشحالی ضد انقلاب و رسانه‌های دشمن است. اگر این ادعا را بپذیرید ما اصلا مشکلی با ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده نظام نداریم!!
دوستانه به برخی از منتقدین محترم می‌گویم باب گفتگو را باز بگذاریم تا معلوم شود چه کسی اهل منطق و عقلانیت سیاسی است.
بنده معتقدم ظرفیت عقلانیت نخبگان سیاسی کشور به قدری است که می‌تواند از توطئه‌های نرم دشمن عبور کند. انتخابات آینده هنگامه عبور از شکل‌گیری فتنه جدید است. ان‌شاءالله هوشیاری مردم و نخبگان کشور نشان خواهد داد که از یک سوراخ دوبار گزیده نخواهند شد.

۱۷۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.