تازه های خبر از لاهیجان، کرمان و زاهدان

روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران اخبار رسیده از دفاتر لاهیجان، کرمان و زاهدان را منعکس کرد.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران نمایش فیلم های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران –  دفتر خرم آباد  در لاهیجان کانون فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان لاهیجان در ادامه نمایش فیلم های کوتاه  اقدام به نمایش فیلم های انجمن سینمای جوانان دفتر خرم آباد  کرده است. این برنامه که قرار است به مدت دو هفته متوالی در روزهای هفتم و چهاردهم شهریور در ساعت پنج عصر  در سالن طبقه دوم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شود تعداد بیست فیلم کوتاه ازانجمن سینمای جوان دفتر خرم آباد به نمایش گذاشته شده و در پایان موردنقد و بررسی قرار گیرد. نمایش فیلم های کوتاه دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در دفتر لاهیجان در راستای همکاری متقابل بین دفاتر صورت می گیرد و قرا است در آینده هم شاهد ادامه این همکاری های مشترک بین دفاتر باشیم.    
 
موفقیت در مقاومت  توسط  انجمن کرمان
 فیلم کوتاه” دهمین نفر” به کار گردانی شاهد شفیعی تهیه شده در انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر کرمان به بخش مسابقه  فیلم کوتاه جشنواره بین المللی فیلم مقاومت راه یافت.
این جشنواره از ۲ لغایت ۷ مهرماه در شهر کرمان برگزار می گردد.
 
کارگاه مستندسازی زاهدان
هشتمین کارگاه از دوره کارگاه های  مستند سازی مهرداد اسکویی به مدت دو روز در محل انجمن سینمای جوانان ایران دفتر زاهدان با عنوان کارگردانی در فیلم مستند برگزار شد .دراین کارگاه فیلم نامه های مستند اعضا کارگاه مورد نقد وبررسی قرار گرفت قابل ذکر است این فیلم نامه ها جهت ارائه نهایی برای ورود به مرحله تولید در این کارگاه دو روزه بازخوانی شد. /م
    


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.