تاکتیک «کروشی» نوجوانان برابر کره جواب نداد/ ایران بی‌طلا ماند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – تیم ملی ایران با شکست برابر کره شانس کسب مدال طلا از بازی های نانجینگ را از دست داد.

به گزارش ممتاز؛ در آغاز نیمه اول فینال فوتبال بازی های آسیایی جوانان در نانجینگ ، ابتدا این کره ای ها بودند که بهتر توپ را در زمین به گردش در آوردند . آنها بلافاصله بعد از سوت آغاز بازی به دروازه ایران رسیدند اما محمدرضا شیخ حسین با واکنشی خوب دروازه تیم ملی را نجات داد.  این فشار در ۱۰ دقیقه ابتدایی مسابقه ادامه داشت تا اینکه کم کم ایران توانست فشار حریف را کنترل کند. اعضای تیم ملی ایران که از سوی باقی مانده اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی ها به شدت تشویق می شدند و ورزشکاران کشور افغانستان هم به تشویق شان آمده بودند در ادامه بازی با چند حرکت خوب از رشنو و علی نجفی توانست چند موقعیت خوب را روی دروازه حریف داشته باشد. تیم ملی که در این بازی دو یار کلیدی خود یعنی سلطانی مهر و فرید ندایی را به سبب آسیب دیدگی نداشت به حسن زارعی و محمد افخمی بازی داده بود. امیر جانملکی ، مهدی رحیمی ، محمد پور شاکر ، بهروز جلالیان ، میثم ناصری و امید سیدعلی لیر دیگر بازیکنان علی طهماسبی در بازی فینال بودند که در ترکیب ثابت قرار گرفتند.

در آغاز نیمه دوم هم این کره ای ها بودند که بازی را در دست داشتند. بازی خوب انها ادامه داشت تا اینکه مزد زحمت شان را در دقیقه ۴۵ بازی گرفتند. خطای شیخ حسین روی بازیکن کره ای که به سبب اشتباه دفاع وسط ایران برای این تیم بدست آمد سبب شد تا کره ای ها به گل برسند و بعد از این تازه ایران توانست بر روند مسابقه تسلط پیدا کند. در ادامه این بازی تعویض های ایران و به بازی آمدن شجیع ، زعفرانی و سلطانی مهر هم اثری نداشت و ایران نتوانست کار خاصی در این دقایق انجام دهد و تنها شانس مدال طلای باقی مانده کاروان ایران هم از دست رفت. این ششمین نقره کاروان ایران از بازی های نانجینگ بود تا کاروان ایران در پله بیستم بازی های نوجوانان آسیا قرار بگیرد.

ایران که در بازی با کره سعی داشت با تاکتیکی مثل تیم بزرگسالان نتیجه بگیرد ، نتوانست در رده نوجوانان فشار رقیب را تحمل کند و در نهایت بازنده مسابقه شد

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.