تاکید رئیس جدیدAFCبر مقابله با تبانی

۱۱اردیبهشت،

شیخ سلمان بن ابراهیم الخلیفه بار دیگر بر دعوت خود از تمام بزرگان فوتبال آسیا به اتحاد و تمرکز برای آینده تأکید کرد.

شیخ سلمان که مسئولیتش تا سال ۲۰۲۴ تا کنگره بعدی AFC ادامه خواهد داشت، با کسب ۳۳ رأی از ۴۶ رأی کنگره فوق‌العاده در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی به ریاست AFC انتخاب شد.

به گزارش فارس، شیخ سلمان در کنگره فوق‌العاده AFC گفت: این وظیفه همه ما است که نه تنها به چالش‌هایمان نگاه کنیم و به دنبال برطرف کردن آنها باشیم بلکه مهم‌تر از همه باید به دنبال رسیدن به هدف‌‌های آینده باشیم.

وی ادامه داد: باید متحد باشیم و همه را درگیر کنیم تا به هدف‌های پیش رو چشم بدوزیم؛ به مقاصدمان برسیم و تا سال ۲۰۲۴ تا جایی که می‌شود کارها را انجام دهیم.

رئیس جدید ای‌اف‌سی خاطرنشان کرد: کارهای فوق‌العاده زیادی وجود دارند که می‌توان در ۲ سال انجام داد. باید انتظار برخی تغییرات را داشته باشیم و می‌خواهیم شاهد رسیدن به اهداف و درک متقابل بین تمام فدراسیون‌های عضو باشیم.

وی اضافه کرد: به بعضی از اهدافمان رسیده‌ایم در حالی که برخی دیگر هنوز باقی مانده است و می‌خواهم از ژانگ جیلونگ برای کار های خوب که در این مدت انجام داد، تشکر کنم.

شیخ سلمان تأکید کرد: باید دست در دست هم برای اجرای اصلاحاتی مثل آنها که در سایر کنفدراسیون‌ها انجام شد، پیش برویم. باید تلاش کنیم تا به آینده نگاه کنیم نه به قبل.

وی افزود: باید به دقت به چالش‌های پیش رویمان مثل تبانی در فوتبال که یک بیماری است، نگاه کنیم. تحمل ما در مقابل تبانی و فساد صفر است و باید از تمام ابزارمان برای مقابله با این پدیده استفاده کنیم.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تصریح کرد: نه تنها این مشکل را باید از فوتبال دور کنیم بلکه به سیاست‌های خوب و حمایت از سوی دولت‌ها نیازمندیم و باید تلاش کنیم تا مکانیسمی برای برطرف کردن این مسئله در آسیا ایجاد کنیم.

وی گفت:‌ واقعا به خاطر اعتمادی که به من داشتید و مرا انتخاب کردید از شما و حمایت‌هایتان تشکر می‌ کنم.

شیخ سلمان عنوان کرد: ما به عنوان یک تیم در کنار هم کار می‌کنیم. امیدوارم خانواده AFC متحد شوند و تمام تلاشمان را برای فوتبال آسیا انجام می‌دهیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.