تاکید رییس‌ جمهوری بر تسریع در پرداخت وام ازدواج

۲۱فروردین۱۳،

رییس جمهوری در جریان یکصدویکمین سفر از دور چهارم سفرهای استانی هیات دولت در استان سمنان در جلسه کارگروه‌های تخصصی کشاورزی و معدن این استان خاطرنشان کرد: معادن کشورمان ظرفیتی به اندازه بخش نفت و کشاورزی دارند که با فراهم کردن شرایط مناسب می‌توان به نحو بهتری از آن بهره‌برداری کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا دکتر محمود احمدی‌نژاد که بعدازظهر پنج‌شنبه در جلسه کارگروههای تخصصی کشاورزی و معدن که در ساختمان استانداری استان سمنان برگزار شده بود، اظهار داشت: با توجه به محدودیتهایی که دشمنان در حوزه نفت و تجارت خارجی برایمان ایجاد کرده‌اند، باید سایر بخش‌ها را نیز فعال کنیم.

رییس جمهوری در ادامه با اشاره به فراهم‌کردن شرایط مناسب‌تر برای بهره‌برداری از معادن گفت: باید از همه مردم در زمینه اکتشافات و بهره‌برداری معادن استفاده کنیم؛ بدین صورت که سکه و ارزی که مردم برای خود ذخیره کرده‌اند نقد و در حوزه معادن سرمایه‌گذاری کنند که این خود سبب ایجاد تولید ، صنعت، خدمات و فناوری‌های گسترده خواهد شد.

رییس جمهوری همچنین با بیان اینکه ایران از نظر منابع و استعدادهای طبیعی در بخشهای معدن، کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری، دارای ذخایر ارزشمند و عظیمی است، گفت: با توجه به محدودیتهایی که دشمنان در عرصه نفت و انرژی اعمال می‌کنند، اگر بتوان سایر منابع موجود کشور را فعال کرد، اوضاع بسیار عالی خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه استان سمنان از نظر سطح معادن رتبه بسیار بالایی دارد، خاطرنشان کرد: تا کنون تعداد قابل توجهی معدن در این استان بهره‌برداری شده اما حدود یک دهم ظرفیت این استان هم نیست.

دکتر احمدی‌نژاد در پایان جلسه هم با اشاره به عملکرد بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج جوانان، خواستار تسریع در پرداخت این وام به جوانان شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.