تاکید وزیر ارشاد بر ارتقای سطح کیفی و کمی هشتمین جایزه جهانی اربعین

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در سومین جلسه ستاد اربعین این وزارتخانه با تاکید بر ارتقای سطح کیفی و کمی هشتمین جایزه جهانی اربعین گفت: این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری باید بیشترین اثرگذاری ممکن در ابعاد بین‌المللی حماسه پیاده‌روی اربعین را داشته باشد.

تاکید وزیر ارشاد بر ارتقای سطح کیفی و کمی هشتمین جایزه جهانی اربعین

به گزارش ممتاز نیوز، محمدمهدی اسماعیلی، امروز یکشنبه در سومین جلسه ستاد اربعین با تاکید بر ایجاد هم افزایی امکانات بخش‌های مختلف این وزارتخانه برای تقویت ابعاد فرهنگی راهپیمایی اربعین گفت: هر کدام از بخش‌های مختلف وزارت فرهنگ از ظرفیت‌های عظیمی برای توسعه فضاهای فرهنگی راهپیمایی پیاده‌روی اربعین برخوردار است که امسال باید با برنامه ریزی مدون بهترین استفاده ممکن را از این ظرفیت ببریم.

اسماعیلی در ادامه به اهمیت جایزه جهانی اربعین اشاره کرد و افزود: هفتمین جایزه جهانی اربعین که سال گذشته با استقبال خوب مردمی برگزار شد، شاهد برکات این جایزه جهانی در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی بوده‌ایم که آثار قابل تاملی در بخش‌های عکس، فیلم کوتاه و بلند، مستند، فضای مجازی و … به این رویداد ارسال شده بود.

رییس شورای هنر کشور تاکید کرد: امسال باید شرایطی فراهم شود که هشتمین دوره جایزه جهانی اربعین از ارتقای سطح کیفی و کمی در تمامی بخش‌ها برخوردار باشد تا شاهد بیشترین اثرگذاری ممکن در ابعاد بین‌المللی حماسه پیاده‌روی اربعین باشیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بدون تردید تمامی دستگاه‌های زیرمجموعه دولت مردمی در کنار تشکل‌های مردم نهاد از هیچ تلاشی برای برپایی باشکوه تر حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی دریغ نخواهند کرد.

گفتنی است در این جلسه اعضای ستاد اربعین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به بیان پیشنهادات خود برای برپایی هر چه باشکوه تر حماسه پیاده‌روی اربعین پرداختند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.