تا حالا ۸ گل به پرسپولیس زده‌ام

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

مهدی رجب زاده

 

رجب زاده در سال های اخیر بارها مقابل پرسپولیس بازی کرده و با پیراهن تیم های مختلف ۸ گل به پرسپولیس زده است. او در مورد احتمال گلزنی اش در بازی این هفته گفت:«امیدوارم بتوانم دوباره به پرسپولیس گل بزنم. اگر اشتباه نکنم در این سال ها ۸ بار به پرسپولیس گل زده ام و دوست دارم دوباره دروازه این تیم را باز کنم. البته معتقدم برد ذوب آهن از گلزنی هر بازیکن مهمتر است و امیدوارم ما ۳ امتیاز را بگیریم و شکست هفته اول را جبران کنیم.»

او در مورد بازی با پرسپولیس ادامه داد:«ذوب آهن معمولا مقابل پرسپولیس خوب بازی می کند و این را در قبل هم ثابت کردیم. ما در هفته قبل هم مستحق باخت نبودیم و در طول بازی فرصت های متعدد گلزنی را از دست دادیم. در طرف مقابل استقلال خوزستان از فرصت های کم خود استفاده کرد و در نهایت به پیروزی رسید. ما باید پرسپولیس را ببریم و اگر این اتفاق نیفتد کارمان سخت خواهد شد.»
رجب زاده در پاسخ به این سوال که نتیجه بازی با پرسپولیس را چطور پیش بینی می کنی افزود:«فوتبال به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست در ضمن پرسپولیس هم تیم ضعیفی نیست. ما در زمین خودمان بازی می کنیم ولی مطمئن باشید که پرسپولیس را در اصفهان اذیت خواهیم کرد. ما باید طوری بازی کنیم که آنها بدون امتیاز اصفهان را ترک کنند و تیم ما پتانسیل این را دارد که پرسپولیس را شکست دهد.»

 

خبرآنلاین

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.