تبادل اطلاعات از طریق NFC میان اندروید و ویندوز فون ۸

۴شنبه ۱۰م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

تبادل اطلاعات از طریق NFC میان اندروید و ویندوز فون ۸

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/be4f4074df93ec47b6445f0a91de64c8.jpg

NFC یکی از تکنولوژی های تازه ارتباطی است که ابتدا نوکیا و آنگاه اندرویدی های بازار به سراغ آن رفتند. اکنون با عرضه رسمی ویندوز فون ۸ می دانیم که در این سیستم عامل موبایل هم پشتیبانی از تکنولوژی ان اف سی گنجانده شد و به ابزارهای ویندوز فون ۸ امکان می دهد بسته های کوچک اطلاعاتی را با پشت به پشت قرار دادن دو موبایل حاوی این قابلیت، با یکدیگر به اشتراک بگذارند. این قابلیت که با نام tap + Send نامگذاری شده به کاربران ویندوز ۸ امکان می دهد تا آدرس های وب، اطلاعات تماس، عکس ها و انواع دیگر اطلاعات را در فاصله کوتاه با یکدیگر مبادله نمایند.

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز؛ اما رابطه موبایل های ویندوز فون ۸ مجهز به NFC با همسایگان NFCدار اندرویدی شان چگونه است؟ به سبب اینکه دو گروه دستگاه های اندرویدی و ویندوز فونی از استاندارد یکسان چندپلتفرمی برای NFC بهره می برند، بسیاری از قابلیت های این تکنولوژی میان دو پلتفرم هم باید قابل استفاده باشد.

سایت wpcentral برای تست این قابلیت، آزمایشی را ترتیب داده و به ارسال اطلاعات میان یک گلکسی نکسوس سامسونگ و ۸X اچ تی سی پرداخته است. این پایگاه اینترنتی می گوید که به نظر می رسد امکان تبادل اطلاعات تماس و آدرس های اینترنتی بدون هیچ مشکلی میان دو تلفن قابل استفاده اند. البته دیده شده که امکان تبادل فایل در حال حاضر میان دو پلفترم امکان پذیر نبوده و تنها تلفن های ویندوز فونی با یکدیگر و اندرویدی با یکدیگر می توانند به تبادل فایل بپردازند.

پس فعلا باید منتظر بهبود نرم افزارها و شاید تغییرات فنی در اسمارت فون های ویندوز فون ۸ و اندرویدی باشید تا بتوانید عکس ها و موسیقی های تان را با دوستان عضو پلتفرم مقابل به اشتراک بگذارید.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/5c12eff8d9c1164f2d64366593928e2324.jpg

اختصاصی از مجله اینترنتی ممتاز نیوز – Www.FunMehr.com & IR

عضویت در ممتاز نیوز

طبقه بندی: خبرها آی تی, خبرها آی تی   |   تعداد بازدید: ۲ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: چهارشنبه ۱۰ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , IT, NFC, آموزش, آی تی, خبرها آی تی, خبرها تکنولوژی, اختراعات, اختراعات جدید, اندروید و ویندوز فون ۸, تبادل اطلاعات از طریق NFC میان اندروید و ویندوز فون ۸, ترفند, جدیدترین تکنولوژی ها, سیستم عامل ها, معرفی کالاها, معرفی گوشی, معرفی گوشی ها, کالا

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.