تبانی در لیگ برتر فوتسال محرز شد

جام جم آنلاین: رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه رای پرونده تبانی فوتسال صادر شده، گفت: تبانی در پرونده فوتسال برای ما محرز شد و جرایم سنگینی برای خاطیان این پرونده در نظر گرفته‌ایم.

اسماعیل حسن‌زاده در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت پرونده تبانی در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ضمن بیان مطلب فوق گفت: با تحقیقات و مدارکی که در خصوص این پرونده انجام شد، از جمله بر مبنای هیئت کارشناسی که بازی‌های لیگ برتر فوتسال را چندین بار مورد بازبینی قرار داده بودند و اظهارات کتبی و شفاهی که از افراد مرتبط با این پرونده جمع آوری شد، در آخرین ساعات عصر روز دوشنبه رای این پرونده را صادر کردیم.

وی در همین خصوص افزود: البته با توجه به فرصت‌هایی که به باشگاه پرسپولیس داده بودیم، آنها مدارک و مستنداتی را که در خصوص این پرونده داشتند در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار ندادند بنابراین تاخیر بیش از این برای دریافت مدارک و مستندات این باشگاه دیگر جایز نبود و به دلیل طولانی شدن زمان صدور رای دیگر به مصلحت نیز نبود.

رییس کمیته انضباطی تاکید کرد: تبانی برخی‌ها در این پرونده برای ما محرز شده و رای خیلی محکمی در این خصوص صادر کرده‌ایم و مطمئن باشید جرایم سنگینی در انتظار خاطیان خواهد بود. وی در خصوص جزئیات این رای نیز گفت: جزئیات رای را عصر سه شنبه صادر خواهیم کرد و به اطلاع جامعه فوتبال خواهد رسید.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.