تبدیل کبابی به کتابفروشی در ماه رمضان+عکس

صاحب یک اغذیه فروشی واقع در میدان انقلاب اسلامی، ‌دست به ابتکار جالبی زده است و در ایام ماه مبارک رمضان کباب‌فروشی خود را تبدیل به کتاب‌فروشی کرده‌‌اند.

خبرگزاری فارس: صاحب یک اغذیه فروشی واقع در میدان انقلاب اسلامی، ‌دست به ابتکار جالبی زده است و در ایام ماه مبارک رمضان کباب‌فروشی خود را تبدیل به کتاب‌فروشی کرده‌‌اند.

سالانه در ایام ماه مبارک رمضان،‌ برخی از شغل‌ها به فراخور ماهیت‌شان به حالت نیمه تعطیل در می‌آیند. از جمله این مشاغل اغذیه فروشی‌ها، رستوران‌ها و امثال آن هستند، اما نکته قابل توجه که این بار در یکی از میادین در مناطق مرکزی و پُر تردد شهر تهران نگاه عابران همیشگی را به خود جلب می‌کند، تغییر کاربری یک اغذیه فروشی به کتاب‌فروشی است.

میدان انقلاب اسلامی قطب فروش کتاب کشور محسوب می‌شود.

البته در ردیف کتاب‌فروشی‌ها و انتشاراتی‌ها مختلف اغذیه فروشی‌ها، کباب‌فروشی‌هایی نیز به چشم می‌خورد که این بار یکی از این کباب‌فروشی‌ها که سال‌هاست در میدان انقلاب قرار دارد با تغییر رویکرد تغذیه مردم، دست به ابتکار جالبی زده و به صورت موقت – به مدت یک ماه- کباب‌فروشی را تبدیل به کتابفروشی کرده و به نظر می‌رسد این حراج کتاب به مذاق بسیاری خوش آمده است.

شاید این اتفاق به نظر ساده باشد، اما نشان دهنده این است که مردم ایران همان‌طور که به غذای تن اهمیت می‌دهند، می‌توانند برای «غذای روح» و مطالعه نیز اهمیت قائل شوند.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۰ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اغذیه فروشی, رمضان, کبابی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.