تبریزی: تعداد فیلم‌های مفرح و قصه‌گو در جشنواره کم بود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

کمال تبریزی که با فیلم ˝طبقه حساس˝ در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت در ارزیابی خود از روند جشنواره گفت: تعداد فیلم‌های قصه گو و مفرح در جشنواره امسال کم بود.

کمال تبریزی کارگردان فیلم سینمایی “طبقه حساس” در گفت وگو با هنرآنلاین دربارهٔ ارزیابی جشنواره فیلم فجر و برآیند استقبال مخاطبان از فیلم‌ها در اکران سال آینده عنوان کرد: متاسفانه تعداد فیلم‌های مفرح، امیدوارکننده، قصه‌گو و  جذاب امسال جشنواره فیلم فجر چندان بسیار نیست و ساختار اغلب فیلم‌های جشنواره به سبب ساختار و نگاه تلخ سازندگانشان به گونه‌ای است که مورد اقبال عمومی قرار نخواهند گرفت. البته این نگاه از پس جریانات سال‌های  قبل آمده که در این جشنواره نمود عینی پیدا کرده است.

سازنده “پاداش” ضمن اشاره به وظیفه خطیر شورای نمایش برای چیدمان اکران سال آینده متذکر شد: شورای نمایش باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که فیلم‌های جذاب و کمدی در چهار فصل اکران پخش شوند و در یک فصل و زمان خاص در کنار هم اکران نشوند. در غیر این صورت و عدم مدیریت درست نمی‌توانیم اکران پر مخاطبی را برای سال آینده در سینما پیش‌بینی کنیم. امیدوارم در سال آینده فیلم‌سازان به گونه‌ای فیلم بسازنند که بتوانند با مخاطبان ارتباط بهتری برقرار کنند.

سازنده “مارمولک” با اشاره به نظم و آرامش برگزاری جشنواره فیلم فجر به خصوص در محل برج میلاد تصریح کرد: نظم و نمایش فیلم‌ها در سینما رسانه نسبت به سال‌های قبل بسیار بهتر بود اما متاسفانه در یکی دو روز آخر برگزاری جشنواره در بحث نمایش فیلم‍‌ها اتفاقات ناخوشیاندی رخ داد و در روز آخر نمایش فیلم “طبقه حساس” که قرار بود در سانس اول به نمایش در بیاید به سانس بعد ازظهر منتقل شد و فکر می‌کنم بر اثر شرایطی که به مسئولین جشنواره تحمیل شد این جابه جایی انجام شد و به هیچ وجه اتفاق خوبی نبود.

تبریزی با اشاره به مثبت بودن ابقای علیرضا رضا داد برای دبیری دوره سی و سوم فجر تاکید کرد: این ابقای مجدد علیرضا رضا داد به عنوان دبیر جشنواره فجر با توجه به عملکرد موفق مدیریتش در فارابی و برگزاری جشنواره قطعا سبب بروز اتفاقات خوبی برای دوره بعدی جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.