تبریک دبیر شورای عالی فضای مجازی به رئیس جمهوری منتخب

۲۷خردادماه،

با انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری منتخب ایران، دبیر شورای عالی فضای مجازی با انتشار یافتن نامه‌ای خطاب به رئیس تازه دولت ضمن عرض تبریک آمادگی مرکز ملی فضای مجازی را برای همکاری با دولت بعدی اعلام کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در متن این نامه که نسخه‌ای از آن هم در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است:

«حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی، رئیس جمهور منتخب مردم شریف ایران

سلام علیکم؛

امروز پس از ۳۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود همه ی فشارهای دشمنان، ملت ایران در اوج است و همچون موجی خروشان همه ی مکر دشمن را در چشم برهم زدنی نابود می‌سازد. انتخابات ۲۴ خرداد که بیت الغزل حماسه سیاسی بود، نشان از پیوند داخلی ملت با نظام اسلامی داشت.

ملتی که با همه مرارت ها و سختی ها باز هم با اعتماد تمام بر نظام خود به میدان آمدند و برگی دیگر از تاریخ پر افتخار خود را رقم زدند. نظام مردم سالاری دینی بار دیگر پویایی خود را با انتقال قانونمند و البته زیبای قدرت در میان اندیشه‌های فرزندان خویش به رخ جهانیان کشید.

اینک که ملت حماسه آفرین ایران بار مسوولیت سترگ ریاست جمهوری این نظام مقدس را بر دوش یکی از فرزندان خود، حجت السلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی گذاشته است، تحقق حماسه و این انتخاب را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و جنابعالی تبریک عرض کرده و از خداوند متعال آرزوی موفقیت در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) می نماییم.

در پایان، مرکز ملی فضای مجازی به نمایندگی از همه ی فعالان این حوزه آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با دولت تدبیر و امید اعلام می دارد، انشاءالله با توجه ویژه رئیس جمهور منتخب محترم شاهد تحولات چشمگیر در فضای مجازی کشور باشیم».

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.