تبس: دوست دارم به بوکاجونیورز بازگردم

۲۶م دیماه ،

این در حالی است که قرارداد تبس با سیتی در پایان فصل آینده به پایان می رسد و گل دات کام ماه قبل در گزارشی به این نکته اشاره کرد که تبس درنظر دارد تا با نیمه تمام گذاشتن قراردادش با سیتی در تابستان آینده به بوکاجونیورز بازگردد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، تبس در صحبت هایی گفته:« یک سال از قرارداد من با سیتی باقی مانده  و سران این باشگاه از من می خواهند تا قرارددم را برای دو فصل دیگر تمدید کنم. من راجع به این پیشنهاد فکر می کنم. امسال سالی متفاوت نسبت به پارسال است. پارسال من می خواستم قراردادم را با سیتی لغو کنم. الان از حضور در اینجا راضی هستم چون همه با من خیلی خوب رفتار می کنند. گاهی وقتها بازی می کنم و گاهی وقتها هم نه؛ ولی همه چیز خوب است. »

این ستاره آرژانتینی در بخشی از صحبت هایش هم به ایی.اس.پی.ان . شو گفت:« تمایل و خواسته من برای بازگشت به بوکاجونیورز همیشه وجود داشته؛ الان که کارلوس بیانچی روی نیمکت مربیگری این تیم قرار گرفته، این حس بیشتر هم شده. من دوست دارم تا بار دیگر پیراهن تیمی که دوستش را دارم برتن بکنم.»

تبس به علاوه به این نکته اشاره کرد که حس می کند که دیگر در تیم ملی آرژانتین یک مهره ارزشمند نیست ؛ چرا که بازیکنان به مراتب بهتری نسبت به او در این پست می باشند:« این روزها در تیم ملی آرژانتین مهاجمان به مراتب بهتری نسبت به من می باشند. هر فردی باید خیلی بزرگ باشد تا بگوید که تیم ملی کشورش دیگر به او نیاز ندارد. این روزها بازیکنانی در تیم ملی آرژانتین می باشند که در سطحی بالاتر از من می باشند.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.