تبعات نتایج اخیر پرسپولیس/ تاخیر یک ساعته بازیکنان برای خروج از رختکن/ شیرینی به بازیکنان پرسپولیس: مگر قرار نشد مصاحبه نکنید؟

به گزارش خبرآنلاین؛ روز گذشته و در ادامه هفته هشتم رقابت های لیگ برتر، سرخپوشان پرسپولیس به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل نفت تهران دست پیدا نکردند تا همچنان لقب ناکام بزرگ لیگ برتر دوازدهم را برای خود حفظ کنند.

در حالی که این روزها هواداران پرسپولیس حال و روز خوشی ندارند، اوضاع ستارگان و مربی میلیاردی این تیم هم تعریف چندانی ندارد. پس از پایان بازی دیروز در حالی که تماشاگران شعار هایی را علیه کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس سر می دادند، بازیکنان این تیم سریعا خود را به رختکن تیم رساندند تا شاید از شعار های تند هواداران در امان بمانند. اما جالب اینجا بود که بازیکنان پرسپولیس بعد از گذشت حدود یک ساعت از رختکن تیم خارج شدند و آنطور که به نظر می رسد در این مدت حرف هایی میان ستارگان این تیم رد و بدل شد و بازیکنان پرسپولیس طبق عادت اخیرشان با هم قرار گذاشتند تا با هیچ رسانه ای مصاحبه نکنند، هر چند خبرنگاران هم قصد مصاحبه با هیچ یک از ملی پوشان را نداشتند. در این میان مهدی مهدوی کیا، جواد کاظمیان و مهرزاد معدنچی حاضر به مصاحبه با رسانه ها شدند که این مسئله تعجب برخی از مسئولان پرسپولیس را به دنبال داشت. سعید شیرینی سرپرست باشگاه پرسپولیس که از گوشه ای شاهد مصاحبه چند نفر از بازیکنان تیم با رسانه ها بود به آرامی می گفت: «مگر قرار نشد مصاحبه نکنید؟!» و این جمله را چندین بار تکرار کرد تا بازیکنان در حال مصاحبه را متوجه خود کند. حتی پزشک تیم پرسپولیس هنگامی که قصد خروج از ورزشگاه را داشت با دیدن صحنه مصاحبه برخی از بازیکنان با خود گفت: «مگر قرار نشد این ها مصاحبه نکنند!»

۲۵۲ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.