تبلت ویندوزی سامسونگ رونمایی شد

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

کمپانی سامسونگ در کنفرانس خبری خود مهم‌ترین دستاوردهایش را معرفی کرد، که می‌توان به تبلت ویندوزی ATIV Tab 3 اشاره کرد که برای علاقه‌مندان به ویندوز و طرفداران پر و پا قرص مایکروسافت طراحی شده است.

این تبلت شباهت‌های بسیاری به دیگر اندرویدی های خود در سری گلکسی دارد و تا حدودی از همتای خود Q متفاوت است، چرا که فاقد ابزاری برای اجرای سریع سیستم‌عامل گوگل است. از سوی دیگر این تبلت از طراحی فوق نازک و استانداردهای طراحی معمول سامسونگ بهره خوبی برده است.

این تبلت را می‌توان نازک‌ترین نمونه در جهان دانست. سامسونگ همچنین تأیید کرده که از پردازنده‌ی Z2760 Atom در این تبلت استفاده کرده و از ۲ گیگابایت حافظه رم نیز سود جسته است.

وزن کل این تبلت معادل ۱۹ اونس (۵۵۰ گرم ) است و علی‌رغم تمامی این ظرافت‌های استادانه، سامسونگ اعلام کرده تبلت ویندوزی ATIV Tab 3 می‌تواند شارژدهی ۸٫۵ ساعته را داشته باشد.

از سوی دیگر این تبلت مجهز به قلم نوری مخصوص یا S Pen و نرم‌افزار S Note است که یادداشت برداری را ساده‌تر از قبل می‌کند. از همه مهم‌تر نسخه‌‌ای از بسته آفیس مایکروسافت (ویرایش خانگی و دانشجویی) به رایگان بر روی این تبلت نصب شده است.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.