تبلت چرمی برای کودکان بازیگوش +عکس

۲۴م دیماه ،

این محصول که مجهز به صفحه ‌نمایش Multi Touch است، رزولوشن ۴۸۰×۸۰۰ پیکسلی دارد و مجهز به پردازنده ۱ گیگابایت، رم ۵۱۲ و حافظه داخلی ۸ گیگابایت است.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، وابسته شدن لحظه به لحظه کودکان به تکنولوژی پدیده ای غیر قابل انکار است و چنین وابستگی می تواند به وجود آمدن نسلی از کودکانی شود که در خواندن، نوشتن و سخن گفتن درست دچار مشکل و تفاوت های عمده با والدین خود خواهند بود.

تاکنون نمونه های مختلفی از تبلت هایم خصوص کودکان به بازار عرضه شده که اکثر آنها با توجه به فرارسیدن تعطیلات کریسمس و خرید کادو برای کدوکان، مورد توجه واقع شده اند که از جمله این تبلت ها،محصول شرکت Polariod است.

این محصول که مجهز به صفحه‌ نمایش Multi Touch است، رزولوشن ۴۸۰×۸۰۰ پیکسلی دارد و مجهز به پردازنده ۱ گیگابایت، رم ۵۱۲ و حافظه داخلی ۸ گیگابایت است.

به دلیل این که تبلت فوق برای کودکان طراحی شده، جنس بدنه آن از چرم مخصوصی است که در مقابل ضربه یا اشیاء نوک ‌تیز مقاوم است. از دیگر امکانات آن می‌توان به وجود دوربین ۲ مگاپیکسلی و ارتباط بیسیم اشاره کرد.

این محصول ۱۵۰ دلار قیمت دارد که در صورت ورود انبوه به بازارهای جهانی، می تواند با استقبال خوبی همراه شود هرچند که مضرات آن پابرجاست.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.