تبلت کاربردی برای کاربران هندی

یکشنبه ۴ تیر – ۰۵:۱۳:۴۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – در حالی که بازار انواع تبلت‌ها هر روز داغ‌تر می‌شود و محصولات جدید و متنوع‌تری به این بازار عرضه می‌شوند، یک شرکت هندی به تازگی محصول جدیدش را به این بازار معرفی کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، تبلت جدید شرکت Zync با نام Z-990 به بازار معرفی شده است و قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این تبلت مجهز به پردازنده ۱/۵ گیگاهرتزی بوده و مبتنی بر سیستم‌عامل ساندویچ بستنی آندروید است. ظرفیت رم این دستگاه برابر یک گیگابایت بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۴ گیگابایت می‌رسد. با این حال اما کاربران این تبلت امکان ارتقای حافظه آن را تا ۳۲ گیگابایت و از طریق کارت‌های حافظه در اختیار دارند. نمایشگر LCD تمام لمسی این تبلت ۷ اینچی بوده و مجهز به پردازنده گرافیکی Mail 400 و حسگر شتاب‌سنج برای چرخش خودکار تصاویر است. این نمایشگر تصاویر را با وضوح ۴۰۰ در ۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.
Z-990 همچنین دارای یک دوربین ۳/ ۰ مگاپیکسلی در جلو برای ویدئو کنفرانس است و از یک دوربین در پشت هم بهره می‌برد. پورت‌های USB 2.0، micro-USB و HDMI هم در این دستگاه تعبیه شده‌اند. علاوه بر برنامه‌های کاربردی، گیم‌های متنوعی هم به صورت رایگان در دسترس کاربران این تبلت قرار دارند. طرفداران موسیقی هم می‌توانند با استفاده از پورت استاندارد ۵ /۳ میلیمتری این تبلت هم به آهنگ‌های مورد علاقه‌شان گوش کنند. این دستگاه مجهز به Wi-Fi بوده و از باتری قابل شارژی با عمر ۵ ساعت در هر بار شارژ بهره می‌برد. شرکت Zync اعلام کرده است که این تبلت جدیدش را در نیمه تابستان به صورت رسمی روانه بازار هندوستان خواهد کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۴۱۷۱۳۴۷۴۶۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.