تبلیغات اخیر برای خودروهای آمریکایی غیرقانونی است/ معرفی شرکت خاطی به نهادهای مسوول

به گزارش ایسنا، شرکتی که مدعی واردات و فروش خودرو‌های آمریکایی جنرال موتورز در ایران شده برای پیگیری‌های قانونی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به سازمان تعزیرات و همین طور سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان معرفی شد.

حسن رادمرد، معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت دربارهٔ شرکتی که مدعی اخذ نمایندگی فروش خودرو‌های آمریکایی در ایران شده‌ است با بیان مطلب بالا و این ‌که فعالیت‌های این شرکت غیرقانونی است، بیان کرد: ما هیچ نمایندگی به این شرکت نداده‌ایم و اگر مسوولان این شرکت مدعی چنین موضوعی شده‌اند باید آن را ثابت کنند.

وی ادامه داد: این شرکت به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شده و سازمان حمایت نیز در حال پیگیری این موضوع است.

رادمرد تاکید کرد: فردی که ادعای اخذ نمایندگی از شرکت‌ جنرال موتورز کرده‌ است را به‌هیچ وجه نمی‌شناسیم و حتما با وی برخورد می‌شود.

به گفته او تبلیغات صورت گرفته در زمینه فروش خودروهای آمریکایی در ایران غیرقانونی بوده و مجوزی در این رابطه صادر نشده است. این شرکت مجوزی برای واردات خودروهای آمریکایی به ایران ندارد و تبلیغاتش غیرقانونی است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که برای پیگیری این موضوع در حال مکاتبه با سازمان حمایت هستیم تصریح کرد: این شرکت از وزارت صنعت، معدن و تجارت و دیگر نهادهای قانونی مجوزی برای واردات این خودروها به ایران اخذ نکرده و انجام هرگونه تبلیغی از سوی آن غیرقانونی است.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : چهارشنبه ۳۰ مردادماه
ساعت ارسال : ۱۱:۵۵


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.