تجاوز دختر ۳ ساله توسر مادر معتاد و دایی

5869653865  تجاوز دختر ۳ ساله توسر مادر معتاد و دایی

طی گزارشی مبنی بر کودک آزاری شدید دختر بچه ای سه ساله پیگیری هایی در این خصوص صورت گرفت که مشخص شده این کودک سه ساله به نام س. کریمی نام دارد که در یکی از بیمارستان های اصفهان در بخش جراحی روز گذشته بستری شده است…

خبرنگار این رسانه برای جویا شدن این واقعه به بیمارستان مربوطه مراجعه کرد که البته از سوی مسئولان بیمارستان درخواست شد که نام بیمارستان فاش نشود.
از نکات قابل توجه این کودک آزاری علاوه بر ضرب و شتم شدید مواردی دال بر تجاوز هم گزارش شده است که از سوی مسئولان مربوطه هنوز قطعیت آن معلوم نیست و پزشکی قانونی باید تایید کند.
طبق شنیده های شواهد امر در بیمارستان و نیز مددجوی اجتماعی این کودک، گفته شده فردی با تماس با اورژانس اجتماعی موضوع را به آن ها اطلاع داده و اورژانس اجتماعی با اعزام تیم پس از اینکه کودک بسیار ناخوش احوال بوده به بیمارستان منتقل شده است.
مددجوی این کودک در مورد این اتفاق گفت: گویا مادر این دختر بچه مصرف کننده مواد مخدر بوده است و به همین دلیل این کودک مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
وی در مورد تایید تجاوز به عنف این کودک افزود: کودک در گفته هایش اسم دایی خود را مبنی بر شخص آزار دهنده عنوان می کند.
این مددجوی اجتماعی اضافه کرد: در حال حاضر حکم مداخله مددکاری انجام شده است و طبق نظر پزشکان این کودک از ناحیه شکم و همچنین عفونت شدید زیر بغل دچار آسیب و کبودی شدیدی است.
به گزارش فارس،وی با بیان اینکه در روی بدن این کودک آثار گاز گرفتن وجود دارد، تصریح کرد: پرونده برای اثبات تجاوز در حال ارجاع به پزشک قانونی است.
معتاد یک بمب بدون ضامن است که هر لحظه خرابی به بار می آورد.
تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. ساناز:

    زنیکه کثافت پست فطرت اشغال عوضی حیون.دارش نزنین اقا تیکه تیکش کنین این بی شرفو

    • نيما:

      این لعنتى.ها رو نباید بزارن راحت از زیر فانون در برن.
      بخدا اون پدر و مادر, اون دایى و فامیلهاى متجاوز رو باید به حدى کتک زد, به حدى شکنجه کرد که درسى بشه براى اون افرادى که تو سرشون افکار شیادى هست و انجام میدن…
      تو رو خدا کارى کنین….
      تو رو خدا به کمک این کودکان معصوم برسین.

  2. abandokht32@yahoo.com:

    خدا باعث و بانیشو هدایت کنه……..واقعا که…مسئولش یکی سران مملکت یکیش اونایین که به اسم اسلام هر غلطی میکنن………….یکیشم همین مردمین که اول بدون رعایت اصول میرن حج و زیارت….. هر وقت ادم اوضاع ۴ تا جوون دوروبرشو دورش کرد ۴ تا جوون معتادو بیکارو شرو سامون داد اونوقت اگه بام پولی براش باقی موند میتونه بره حج و زیارتاش اونوقت حجشش دوروسته حالا قبول شدنشو خدا باید بگه………..

  3. سحر:

    خیلی ناراحت شدم مادر یه دختر بزرگترین پناهشه محرمشه
    اگه مادر با بچه خودش اینکارو بکنه یعنی اخرالزمانه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.