تجربه غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ از خواندن برای امام رضا و شفا گرفتن

غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ از تجربه خواندن برای امام رضا (ع) گفت.

غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ

غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان در گفت و گویی با اشاره به کارهای مناسبتی که برای امام رضا (ع) خوانده است، گفت: بنده اعتقاد دارم که اگر خواننده ای اثری را برای امامان معصوم می خواند باید با باور و ایمان قلبی این کار را انجام دهد.
وی ادامه داد: به عنوان نمونه تمامی کارهایی که برای خدا، “امام رضا (ع)” و کشورم خواندم را با باوری قلبی اجرا کردم و فکر می کنم یکی از دلایلی که با استقبال مردم هم روبه رو شد، همین موضوع باشد.

این خواننده موسیقی پاپ تصریح کرد: کارهای مناسبتی باید در یک قالب و کنداکتور خاص پیاده شوند و اگر در این راستا خلوص نیت در کار باشد، ائمه کمک می کنند و اثر مورد نظر به درجه قابل توجهی از موفقیت دست پیدا می کند.
وی با اشاره به وضعیت سلامتی این روزهای خود و لطف و عنایتی که “امام رضا (ع)” نسبت به او داشته، خاطرنشان کرد: همیشه شاکر خداوند بوده ام و این بیماری را به فال نیک گرفتم. من از لطف خدا، عنایت امام رضا (ع) و دعای خیر مردم خوب شدم و خدا را شکر الان سرپا هستم.

گفتنی است، جدیدترین آلبوم صنعتگر به زودی از سوی حوزه هنری روانه بازار موسیقی کشورمان می شود.
شایان ذکر است، “میشه ضامنم بشی امام رضا (ع)” معروف ترین و پرطرفدارترین قطعه ای است که مخاطبان تاکنون از غلامرضا صنعتگر شنیده اند.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز
momtaznew.com/culture
منبع : mizanonline.ir

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.