تجربه یک سال زندگی جالب بدون شکر +عکس

year-of-no-sugar3

year-of-no-sugar

شکر یکی از خوراکی هایی است که اثرات مخرب آن از لذت خوردنش خیلی بیشتر است. افرادی که شکر را کم کرده اند معمولا به بیماری های کمتری هم دچار می شوند اما برخی زندگی خود را بنا بر یک دنیای بدون شکر می گذارند تا تغییرات گسترده سلامتی را ببینند.

“اوا شوب” برای سال جدید خود تصمیم بزرگی گرفته است. این خانم قصد دارد یک سال تمام هر نوع شکر صنعتی و مضری را از خانه دور کند و کل خانواده را در فضایی سالم و به دور از این خوراکی خوشمزه و خطرناک نگه دارد. او قصد دارد در این راه میزان سختی و فشارهای خانواده را در یک کتاب جمع آوری کند.

یک سال بدون شکر

این خانم می گوید ابتدا همه با این پیشنهاد مخالف بودند و آن را حرکتی غیر معقول می دانستند اما پس از مدتی که نتایج مثبتی از این کار دیده شد همه خانواده ترقیب به ادامه آزمایش شدند و خودشان به خوبی مسائل و موارد ممنوع را رعایت می کنند.

این خانواده تمام مواد خوراکی که شکر در آن ها به کار رفته است را از سبد غذایی خارج کرده اند که از میان آن ها می توانیم به شکر، عسل، قند، مربا و … اشاره کرد. او می گوید هدف اصلی از این کار دور شدن از تمام بیماری هایی است که این روزها در میان مردم آمریکا دیده می شود.

The post تجربه یک سال زندگی جالب بدون شکر +عکس appeared first on .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.