تجلیل از برنامه سازان سلامت در ماه خدا

اردیبهشت ۱۴۰۳

رادیو در ماه رمضان در گستردگی حوزه ارسال امواج خود سود جست و مخاطبان بسیاری را از ویژه برنامه های این ماه بهره مند کرد.

دکتر علیرضا بهفر، مدیر شکبه رادیوی سلامت در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از برنامه سازان رادیو سلامت در ماه رمضان امروز تجلیل  شد، گفت: به مناسبت های مختلف از برنامه سازان رتبه های بالای نظارت تقدیر می گردد و در ماه رمضان امسال نیز برنامه های مختلفی در چهار بعد سلامت جسمی، سلامت روحی، سلامت اجتماعی  و سلامت معنوی را داشتیم.

 وی افزود: این گروه ها تولیداتشان را برای تیم نظارتی که شامل اشخاص با سابقه معاونت صدا در مباحث  گویندگی، نویسندگی می باشند، نظر می دهند و به برنامه ها نمره بین ۵۰ تا ۸۰ می دهند که از برنامه ها و اشخاصی که ۷۰ تا ۸۰ درصد نمره را در این دوره زمانی کسب کردند، تقدیر شد.

 وی با اشاره به  اینکه ویژه برنامه خدا گفت: سلام یکی از برنامه های پر مخاطب رادیو بود که در آن به مدت دو ساعت سر گذشت اشخاصی که به کار رفته بودند بیان  می شد، ادامه داد: با توجه به اینکه این برنامه پرطرفدارترین برنامه این ماه بود از عوامل آن به طور ویژه تقدیر شد.

 مدیر شبکه رادیویی سلامت در پایان اظهار داشت: سیاست شبکه سلامت این است که به تقدیر و تشکر از برنامه سازان انگیزه منابعی را برای افزایش کیفیت برنامه ها و کمیت آن ها فراهم کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.