تجلیل ستاد بازسازی عتبات عالیات از مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در کشور عراق

۰۶خردادماه،

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از خدمات مدیر دفتر نمایندگی صداوسیما در کشور عراق قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، پلارک در نشستی صمیمانه از همکاری های ارزشمند  مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در کشور عراق تقدیر شد.
در این نشست که با حضور حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، علی ظریفی خامنه، مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در کشور عراق و معاونین ستاد برگزار شد، مهندس حسن پلارک از همکاری های وی در زمینه انعکاس خبرها و پوشش خبری پروژه های اجرا شده و در دست اجرای این ستاد در کشور عراق قدردانی کرد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در ادامه با بیان اینکه اقدامات شما در روند بازسازی اعتاب مقدسه نقش ارزشمند و جایگاه ویژه ای دارد، اظهار داشت: اجری که دست اندرکاران دفتر نمایندگی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق از به  تصویر کشیدن بازسازی اعتاب مقدسه می برند کمتر از متبرعین و کمک های مالی نیست و چه بسا اقدام شایسته ای که در جهت ترغیب و اطمینان بخشی به دوستداران اهل بیت(ع) برای صرف کمک های آنان در بازسازی اماکن مقدسه در این کشور صورت می گیرد پاداشی مضاعف را در پیشگاه خداوند منّان خواهد داشت.
در ادامه علی خامنه، مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در کشور عراق با بیان به اینکه کار برای اهل بیت(ع) را وظیفه خود می دانم و همواره کار در این زمینه علاقه، عشق و توان مضاعفی را به همراه دارد، افزود:در راستای ترویج فرهنگ شیعه و خدمت به آستان مقدس اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برای پوشش بیش از پیش برنامه های این ستاد اعلام آمادگی می کنم.
خامنه همچنین پیشنهاد کرد با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات در خصوص ساخت برنامه هایی در روزهایی خاص مانند عید غدیر ، ۱۳ رجب،  شهادت امام هادی (ع) و سایر ائمه و همچنین مناسبت های ولادت و شهادت ائمه اطهار (ع) اقدام گردد.
مهندس پلارک در پایان ضمن استقبال از این پیشنهاد آمادگی ستاد بازسازی عتبات عالیات برای فراهم کردن تسهیلات لازم برای تولید و اجرای برنامه های مناسبتی در ایام خاص در اماکن مقدسه عراق را اعلام نمود و با اهدای لوح تقدیر و یک جلد نفیس قرآن کریم از وی تقدیر کرد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.