تجمع هواداران علی کریمی

بینا- تعدادی از هواداران علی کریمی با تجمع در پشت درهای ورزشگاه درفشی فر به حمایت از بازیکن محبوب خود پرداختند.
به گزارش ایسنا، تمرین امروز (سه شنبه) صبح پرسپولیس از ساعت ۹:۳۰ در ورزشگاه «درفشی فر» آغاز شد.
یحیی گل محمدی در این تمرین برای نخستین بار به همراه کادر فنی سرخپوشان کار بازیکنان را زیر نظر گرفت و به همراه ژوزه تمرین را هدایت کرد.
مهرداد پولادی،‌ امیر حسین فشنگچی و غلامرضا رضایی با دویدن به دور زمین تمرین‌های اختصاصی انجام دادند.
همچنین حمیدرضا علی عسگر همراه با بدنساز تیم در کلینیک باشگاه حاضر شد.
تعدادی از هواداران علی کریمی پشت درهای ورزشگاه تجمع کرده بودند.
آنها که در مقاطعی یک صدا علی کریمی را تشویق می‌کردند با در دست داشتن بنری که روی آن نوشته شده بود «بر روی نام سرخت قلم سرخ کشیدند، اما نمی‌توانند نامت را از دل‌های ما خط بزنند» به حمایت از شماره «۸» تیمشان پرداختند.
هواداران پرسپولیس که مانند همیشه پشت درهای ورزشگاه ایستاده بودند درباره شرایط پرسپولیس با یکدیگر صحبت می‌کردند که سوژه اصلی بحث‌های آنها کنار گذاشته شدن علی کریمی از تمرین‌های پرسپولیس بود.
البته این تصمیمی است که ژوزه دیروز و امروز گرفته است و مشخص نیست که در روزهای آینده کریمی در تمرین‌های پرسپولیس شرکت خواهد کرد یا خیر.
یکی از نکات جالب این تمرین صحبت‌های یک مرد مسن بود که در اطراف ورزشگاه با خبرنگاران صحبت می‌کرد. این فرد که از اهالی منطقه اطراف ورزشگاه بود می‌گفت: «این زمین پیش از آن که به یک ورزشگاه تبدیل شود و به نام پرسپولیس در آید، متعلق به مردم بوده است. این زمین نفرین شده است، شاید به همین خاطر است که پرسپولیس نتیجه‌ نمی‌گیرد».
تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه این هفته‌ در دهمین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم هرمزگان است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.