تجمع کارگزاران مخابرات روستایی جلوی درب مجلس شورای اسلامی

۳۱فروردین۱۳،

 

تعدادی از کارگزاران مخابرات روستایی کل استان کشور به سبب پرداخت نشدن ۱۴ ماه حقوق و مزایای خود، جلوی درب مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، تعدادی از کارگزاران مخابرات روستایی کل استان کشور به سبب پرداخت نشدن ۱۴ ماه حقوق و مزایای خود و به اجرا در نیامدن مصوبه سال ۸۸ مجلس شورای اسلامی مبنی بر طرح بیمه کارگزاران مرکز مخابرات روستایی، امروز چهارشنبه(۴ اردیبهشت ماه) روبروی درب مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
یکی از این کارگزاران در مورد سبب تجمع روبروی مجلس، گفت: در سال ۸۸ طرح مذکور در مجلس شورای اسلامی، به تصویب رسید اما متاسفانه شرکت مخابرات ایران هنوز اقدام به اجرای این مصوبه نکرده است.
وی، ادامه داد: با توجه به تاکیدی که از سوی قوه مقننه برای اجرای این مصوبه انجام شده اما ۳ سال است که اجرای طرح بیمه کارگزاران مرکز مخابرات روستایی،  با چالش‌های متعددی همراه بوده است.
این کارگزار با بیان اینکه استمرار بیمه و ساماندهی قراردادهای کارگری از جمله خواسته‌های‌ تجمع‌کنندگان است، افزود: بسیاری از این اشخاص ۱۴ ماه است که از حق بیمه و پرداخت حقوق و مزایا بی‌بهره‌اند و این برای بار ششم است که جلوی درب مجلس جمع شده‌ایم اما متاسفانه به نتیجه مطلوب دست پیدا نکردیم.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.