تجمیع دانشگاه علامه در منطقه المپیک تهران

با مشخص شدن وضعیت ۴ دانشگاه کشور هم اکنون دانشگاه علامه در مقطع المپیک تهران تجمیع می شود.

متکان معاون اداری و مالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: وضعیت تجمیع ۴ دانشگاه کشور در حالی مشخص شده که دانشگاه علامه طباطبایی در حدود ۲ یا ۳ است که متمرکز شده و با ایجاد دانشکده مختلف هم اکنون در منطقه المپیک مشکل این دانشگاه حل شده است.
 
وی در خصوص آخرین وضعیت دانشگاه شیراز گفت: طبق برنامه ریزی هایی که صورت گرفته به این نتیجه رسیده ایم که این دانشگاه  با توجه به پراکندگی آن باید در سایت اصلی متمرکز شود و طبق صحبتهای صورت گرفته با معاونت راهبردی مطرح شده است.
 
** دانشگاه عباسپور به صورت یک دانشگاه مستقل باقی می ماند
 
متکان در ادامه در خصوص تجمیع دانشگاه شهید عباسپور گفت: هم اکنون دیگر بحث تجمیع این دانشگاه با دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی مطرح نیست چرا که این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه مستقل باقی می ماند این در حالی است که بر اساس گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سال ۸۹ بحث تجمیع دانشگاه شهید عباسپور با دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی مطرح بوده و چنین بحثی تنها از طرف دانشگاه خواجه نصیرالدین مطرح بوده و از سمت وزارت علوم مطرح نشده است.
 
وی در خصوص تجمیع دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تصریح کرد: بحث تجمیع دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با توجه به این که این دانشگاه بسیار پراکنده است دانشکده آن تجمیع می شود چنانچه در منطقه شمال شرق تهران به دنبال فضای مناسبی جهت انجام این کار هستیم.
 
وی خاطر نشان کرد: وضعیت بررسی بودجه این دانشگاه در حال بررسی و کارشناسی است./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.