تجمیع صندوق‌های بیمه‌ای در بیمه سلامت

۱۹م اسفند ،

بینا- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از تجمیع صندوق‌های بیمه‌ای در سازمان بیمه سلامت خبر داد و گفت: برای دستیابی به اهداف مدنظر در برنامه پنجم توسعه در بخش بیمه‌ای باید اعتبارات لازم در سازمان بیمه سلامت تأمین شود.
به گزارش بینا، محمدباقر هداوند مدیرعامل تازه سازمان بیمه سلامت در مراسم تودیع و معارفه‌اش که با حضور مجتبی اعلایی (معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، سیدحسن اعتمادزاده (دبیر هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی) که در سالن کنفرانس سازمان بیمه سلامت برگزار شد، اظهار داشت: در بند ب ماده ۳۸ برنامه پنجم توسعه تأکید بر تشکیل سازمان بیمه سلامت شده است.
وی تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت از تجمیع سازمان‌های بیمه‌گر در کشور شکل می‌گیرد که ۶ ماه پیش این سازمان فعالیت خود را آغاز کرده است.
هداوند بیان داشت: تنها تشکیل سازمان بیمه سلامت به ما کمک نخواهد کرد چرا که باید بتوانیم با تشکیل به این سازمان مهم به اهداف مدنظر دست پیدا کنیم.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: یکی از وظایف سازمان بیمه سلامت حمایت و پشتیبانی از اجرای طرح پزشک خانواده در کشور است که در برنامه پنجم توسعه به این موضوع توجه شده است.
هداوند بیان داشت: برای اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در سازمان بیمه سلامت باید منابع مالی لازم تأمین شود تا این سازمان بتواند به اهدافی که در برنامه پنجم توسعه تأکید شده است دست پیدا کند ضمن اینکه باید تمامی صندوق‌های بیمه‌ای زیر مجموعه سازمان بیمه سلامت قرار گیرند.
در پایان مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، اعلایی از خدمات ارائه شده از سوی سرپرست سابق بیمه سلامت (عمادی) تقدیر کرد ضمن اینکه سرپرست سابق سازمان بیمه سلامت از این پس به عنوان عضو هئیت مدیره سازمان تامین اجتماعی خواهد بود.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.