تجهیز گوشی‌های هوشمند به مینی پروژکتور

افزایش رو به رشد گوشی های هوشمند در جهان زمزمه هایی را مبنی بر ورود تکنولوژی های دیگر به این عرضه را بر سر زبان ها انداخته است.
یکی از این محصولات pico projector یا همان پروژکتور های دستی یا مینی پروژکتور است که با توجه به تمایل کاربران برای دیدن فیلم بر روی صفحه های بزرگ، ارائه کنفرانس و همچنین ضبط و نمایش عکس راه خود را برای ورود به عرصه تلفن های همراه هوشمند هموارتر از همیشه می بیند.
با توجه به گزارش اخیر موسسه تحقیقاتی GBI، رد پای مینی پروژکتور ها مانند تکنولوژی های دیگری مانند بلوتوث، ضبط ویدیو به صورت HD و همچنین Wi-Fi به صورت یک امر ضروری و غیر قابل انکار بر روی گوشی های هوشمند به چشم می خورد.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Into، با استفاده از pico projector ها کاربران قادر خواهند بود تا اپلیکیشن های محبوب خود را بر روی صفحه نمایش هایی با اندازه به مراتب بزرگتر از صفحه نمایش های موجود به نظاره بنشینند و این تکنولوژی را به یکی از المان های رقابتی در بین کمپانی های مختلف تولید گوشی هوشمند تبدیل کند.
به طور کلی بازار pico projector ها در سال ۲۰۱۱ به ارزشی در حدود ۰٫۴۹ میلیارد دلار رسیده است و با توجه به تحلیل های صورت گرفته توسط GBI با رشدی ۷۵ درصدی بین سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ به ارزشی در حدود ۸٫۱۲ میلیارد دلار خواهد رسید.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.