تجهیز بزرگراه امام علی (ع) به چشمان هوشمند الکتریکی

اردیبهشت ۱۴۰۳

بزرگراه امام علی (ع) به عنوان مهم ترین محور مواصلاتی شمال به جنوب پایتخت به تجهیزات هوشمند ترافیک مجهز شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بنا به دستور شهرداری تهران مقرر شده است که هیچ معبر و بزرگراهی بهره برداری نشود مگر زیرساخت های مدیریت هوشمند ترافیک در آن ایجاد شده باشد.
بنابر این گزارش: بر اساس دستور العمل ارائه شده بزرگراه امام علی (ع) دومین معبری بود که همزمان با احداث همه تاسیسات مورد نیاز مدیریت هوشمند ترافیک در آن تعبیه شده است.
این گزارش حاکی است: به موازات عملیات عمرانی این بزرگراه مهم شهر، احداث شبکه فیبر نوری و نصب دوربین های نظارت تصویری و ثبت تخلفات سرعت در این بزرگراه انجام شد و هم اکنون ۲۸ دوربین نظارت تصویری و نقش دوربین سرعت سنج در این بزرگراه داریم و امکانات فیبر نوری هم به صورت زیر ساختی آماده و تکمیل شده است.
در همین راستا معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به تأثیر شایان توجه به بزرگراه امام علی (ع) در کاهش ترافیک منطقه گفت: شهرداری منطقه ۱۵ علاوه بر احداث بزرگراه های فرا منطقه ای همچون بزرگراه امام علی (ع) آزادگان و شهید شوشتری که در کاهش ترافیک منطقه نقش چشمگیری  داشته اند با راه اندازی پورتال ارتقاء فرهنگ ترافیک ضمن پاسخگویی به نیازهای اولیه مرتبط با اطلاعات ترافیکی همسو با اقدامات سازنده ترافیکی در تهران بزرگ اقدام کرده است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.