تحقق اشتغال پایدار با همکاری بخشی خصوصی و دولتی

فروردین ۱۴۰۳

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران بر تعاملات بیشتر موسسات کار آموزی آزاد با بخش دولتی در جهت ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد.

 حمید رضا خانپور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گفت: مهمترین کار ویژه سال ۹۲ در  اداره کل آموزش فنی  و حرفه ای استان تهران آموزش تولید محور  در راستای توسعه و بهبود فضای کسب و کار در جهت دستیابی به اشتغال مواد و پایدار است.
 
 وی در ادامه از موسسات کارآموزی آزاد فنی و حرفه ای به عنوان  یاوران عرصه مهارت آموزی یاد و تصریح کرد: با تعاملات بیشتر موسسات کار آموزی آزاد با بخش دولتی، برنامه ها و راهکارهای اساسی جهت ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای جوانان جویای کار در جامعه به منظور  پیشرفت اقتصادی  ایران اسلامی فراهم می گردد .
 
مدیر کل آموزش فنی  حرفه ای استان تهران خاطر نشان کرد:  حدود ۵ هزار استاندارد و شغل در بخش های مختلف صنعت، خدمات، کشاورزی و… در پایگاه اینترنتی سازمان فنی و حرفه ای کشور بار گذاری شده که موسسات کار آموزی آزاد با تلفیق زیر شاخه های علم، فن و هنر ومهارت تعاونی  هایی را تشکیل و گام موثری در راستای توسعه فرهنگ و فضای کسب و کار  برداشته می گردد و اشتغال پایدار برای جوانان به ارمغان می آید. /
 
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.