تحقق شعار اعتدالگرایی در کابینه به چشم می‌خورد/ کابینه موفق به اخذ رأی از مجلس خواهد شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیر جبهه اعتدال‌گرایان گفت: عمل کردن به شعار اعتدال براساس مدل فراجناحی از سوی کابینه کاملا به چشم می‌خورد و قطعا این کابینه نظر نمایندگان مجلس را برای اخذ رای اعتماد به خود جلب می‌کند.

“جمشید ایرانی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دربارهٔ کابینه پیشنهادی “حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی” اظهار داشت: کابینه پیشنهادی به مجلس ثمره دولت‌های قبل است و به نوعی بعد از ارزیابی‌های لازم بهترین‌های حوزه‌های مختلف از سوی رئیس‌جمهور برگزیده شده است.
 
وی ادامه داد: با نگاه به کارنامه بسیاری از وزرای پیشنهادی همچون “حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی”، “نعمت‌زاده”، “حجتی”،‌ “بیژن زنگنه” و … با وجود نگاه‌های سیاسی متفاوت می‌توان شاهد تحقق شعار اعتدال‌گرایی از سوی رئیس‌جمهور منتخب باشیم.  
 
ایرانی با بیان اینکه کابینه وزرای پیشنهادی معتدل‌ترین و کارآمدترین اشخاص را داخل خود دارد،‌ گفت: شرایط کنونی کشور،‌ شرایط آزمون و خطا نیست و این دولت با استفاده از وزرای خود در راستای تحقق اهداف خود گام برخواهد داشت.  
 
وی با اشاره به سابقه وزرای پیشنهادی خاطرنشان کرد:‌ این اشخاص با روحیه انقلابی امتحان خود را در طول دوران دفاع مقدس پس داده‌اند و با تجارب بالای مدیریتی خود قادر به ایفای نقش در حوزه‌های خود می باشند. 
 
دبیر جبهه اعتدال‌گرایان در پایان اظهار داشت: عمل کردن به شعار اعتدال براساس مدل فراجناحی از سوی کابینه کاملا به چشم می‌خورد و قطعا این کابینه  نظر نمایندگان مجلس را برای اخذ رای اعتماد به خود جلب می‌کند. 

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.