تحلیل سی ان بی سی از وضعیت قیمت جهانی طلا

۰۷م آذر ،

تحلیل سی ان بی سی از وضعیت قیمت جهانی طلا | چاپ |
سه شنبه ۰۷ آذر ساعت ۱۲:۵۷

بینا- پایگاه اینترنتی سی ان بی سی در تحلیلی نوشت اگر قیمت جهانی طلا طی هفته های آینده به بیش از ۱۸۰۰ دلار در هر اونس نرسد باید منتظر کاهش شدید قیمت آن باشیم .
به گزارش بینا به نقل پایگاه اینترنتی طلا/پایگاه اینترنتی سی ان بی سی، سرمایه گذاران بین المللی و کارشناسان اقتصادی تحلیلها و گمانه زنی های مختلفی در خصوص روند قیمت جهانی طلا در هفته های آینده دارند .
براساس این گزارش، سناریوهای مختلفی در خصوص روند نوسان قیمت جهانی طلا طی ماههای آینده وجود دارد . در حالی که بعضی از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که اجرای سیاستهای انبساطی پولی از سوی بانکهای مرکزی جهان تاثیر بسیاری بر افزایش قیمت طلا خواهد داشت ولی بعضی دیگر از کارشناسان اقتصادی معتقدند که قیمت طلا در ماههای آینده با کاهش روبه رو خواهد شد .
این گزارش می افزاید، کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار طلا اکنون سقف ۱۸۰۰ دلاری برای هر اونس طلا را هدف بعدی قیمت طلا قرار داده اند .
به گزارش پایگاه اینترنتی طلا به نقل از این پایگاه خبری، به عقیده کارشناسان اقتصادی سی ان بی سی اگر قیمت جهانی طلا نتواند به رکورد ۱۸۰۰ دلاری دست یابد بی شک باید منتظر کاهش شدید قیمت طلا باشیم .
عدم دستیابی قیمت طلا به ۱۸۰۰ دلار در هر اونس نشانگر پایان یافتن روند صعودی قیمت طلا در بازارهای جهانی خواهد بود . بعضی کارشناسان اقتصادی پیش بینی می کنند در صورتی که قیمت طلا به مرز ۱۸۰۰ دلار نرسد در آینده نزدیک قیمت طلا به کمتر از ۱۵۷۵ دلار خواهد رسید .


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.