تحول قیمت در بازار سیم کارت

۱۸فروردین۱۳، ایسنا- قیمت سیم‌کارت‌های کد یک که از مدت‌ها پیش روندی صعودی را در بازار تجربه می‌کرد، در اولین ماه امسال به بیش از دو میلیون تومان رسید.

در حال حاضر سیم‌کارت‌های کد یک در بازار با قیمت بیش از دو میلیون و صد هزار تومان به فروش می‌رسند و سیم‌کارت‌های کد دو نیز قیمتی بیش از یک میلیون تومان دارند.

بنا بر اعلام فعالان بازار در حال حاضر سیم کارت کارکرده کد ۳ به قیمت ۶۵۰ هزار تومان به بالا، کد ۴ بالای ۵۰۰ هزار تومان و کد ۵ بیش از ۴۷۰ هزار تومان به فروش می رسند. همچنین سیم کارت کد ۶ به قیمت بالغ بر ۴۰۰ هزار تومان و کد ۷ بالای ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

سیم‌کارت کد ۸ نیز اکنون با قیمت ۲۷۰ هزار تومان به بالا به فروش می‌رسد و کدهای ۷ و ۸ صفر به ترتیب ۳۶۰ و ۳۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

اما در زمینه سیم کارت‌ اپراتورهای دیگر این روزها گفته می‌شود سیم کارت تالیا در بازار بسیار کم شده و خرید و فروش در این بخش تقریبا به صفر رسیده است.

خطوط رایتل هم در صورت اعتباری بودن در بازار آزاد حدود ۲۵ هزار تومان و خطوط دائمی رایتل حدود ۱۲۵ هزار تومان به فروش می رسند.

ایرانسل اعتباری نیز بنا بر رند بودن شماره‌اش بالای ۵۰۰۰ تومان قیمت دارد و ایرانسل دائمی که بعضا گفته می‌شود بسیار کم شده حدود ۱۲۰ هزار تومان قیمت دارد.

سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول با کد ۹۱۹ و کد ۹۱۰ که اکنون در بازار بیشتر شده نیز با قیمتی حدود ۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.