تحویل بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی بوشهر به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

معاون وزیر راه و شهرسازی از اتمام ساخت بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی شهر بوشهر خبر داد و گفت: این بیمارستان برای تجهیز تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمدجعفر علیزاده با بیان اینکه ساخت بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی شهر بوشهر یکی از پروژه های بزرگ سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی در استانها بود، اظهار داشت: این بیمارستان که ساخت آن به اتمام رسیده و برای تجهیز تحویل دستگاه بهره بردار شده، دارای ۲۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع زیربنا و ۷ هکتار محوطه است.

مدیر عامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی سپس به مشخصات این بیمارستان ۷ طبقه جنرال اشاره کرد و افزود: بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی شهر بوشهر دارای چهار بخش اصلی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان است که ۱۱ تخت CCU ،۱۲ تخت ICU ، ۲۵ تخت PCCU و ۱۰ تخت NICU نیز در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: بیمارستان یاد شده دارای امکاناتی مانند رادیولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی، سنجش تراکم استخوان، دیالیز و سی تی اسکن نیز هست.

علیزاده تصریح کرد: عملیات اجرایی بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی شهر بوشهر از اواخر سال ۸۵ شروع شده بود و برای ساخت پروژه ۴۰ میلیارد تومان هزینه شد.

وی به دیگر بیمارستان در دست احداث سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: بیمارستان ۲۱۰ تختخوابی برازجان نیز دارای ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی است که جزو پروژه های مهر ماندگار بوده و سالجاری تکمیل می شود.

مدیر عامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی به بیمارستانهای در دست ساخت این سازمان در استان فارس نیز اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۰ پروژه بیمارستانی با ظرفیت مجموع ۱۷۰۰ تخت در این استان ساخته می شود که ۳ بیمارستان جزو پروژه های مهر ماندگار هستند.

علیزاده گفت: علاوه بر بیمارستان ۳۵ تختخوابی فراشبند که افتتاح شد، بیمارستان ۳۵ تختخوابی خشت نیز در مرحله تحویل موقت قرار دارد و بیمارستان ۳۵ تختخوابی بیضا نیز دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.