تخریب و بداخلاقی از سوی کاندیداها حرکت در آلوده‌ترین مسیر سیاسی است/ضرورت پرهیز کاندیداها از شعارهای غیرقابل باور

۰۵خردادماه،

کاندیداها جوزده و سیاست‌زده نشوند و از دادن وعده و شعارهای غیرقابل انجام بپرهیزنند تا به شعور و آگاهی مردم توهین نشود.

“عشرت شایق” عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت رعایت اخلاق در تبلیغات و مناظره‌های تلویزیونی گفت: نامزدهایی که از فیلتر شورای نگهبان رد و تایید صلاحیت شده‌اند، بدانند که قرار است سکان قوه مجریه را به دست بگیرند لذا باید در چارچوب ارزش‌های دینی و موازین انقلابی حرکت کنند.

وی ادامه داد: کاندیداهای ریاست‌جمهوری برای رسیدن به هدف از هر وسیله‌ای استفاده نکنند و موتور محرکه رقابت‌ها را به سمت معرفی خود و ارائه برنامه‌هایشان اختصاص دهند.

این عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نامزدهای ریاست‌جمهوری بدانند که برای اثبات خود نباید به تخریب رقبایشان دست بزنند چراکه حرکت در این مسیر آلوده‌ترین حرکت سیاسی است.

شایق افزود: بد اخلاقی‌ها و تخریب در رفتار کاندیداها نشانگر حقیر بودن و ضعف شخصیتی آنها است و این اشخاص در حوزه سیاسی ظرفیت تصدی‌گری سکان قوه مجریه دا ندارند.

وی اظهار داشت: کاندیداها در برنامه‌های تلویزیونی وقار و متانت خود را به مردم نشان دهند چراکه آنها قاضیان خوبی می باشند و تمامی رفتارهای نامزدها را بررسی می‌کنند.

این عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: کاندیداها جوزده و سیاست‌زده نشوند و از دادن وعده و شعارهای غیرقابل انجام بپرهیزنند تا به شعور و آگاهی مردم توهین نشود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.