تخفیف بیمه پاسارگاد به نظام مهندسی

۳۰م دیماه ،

بینا- شرکت بیمه پاسارگاد (سهامی عام) خدمات بیمه ای خود را با شرایط و تخفیف های ویژه به اعضای باشگاه “سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور” ارائه می نماید.
به گزارش بینا، بر اساس گزارش های دریافتی اعضای “سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور” به همراه پدر، مادر، همسر و فرزندان خود می توانند از تخفیف های ویژه این شرکت شامل ۱۵درصد تخفیف در صدور بیمه نامه شخص ثالث اتومبیل،۲۰ درصد تخفیف در صدور بیمه نامه بدنه اتومبیل (سواری شخصی)،۱۰درصد تخفیف در صدور انواع بیمه نامه های مسئولیت، مهندسی و تمام خطر ، ۲۰ درصد تخفیف در صدور  بیمه نامه های آتش سوزی برای منازل مسکونی و مراکز اداری بهره مند شوند.
بر این اساس بیمه پاسارگاد و باشگاه “سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور” شرایطی را فراهم نموده اند تا اعضای سازمان بتوانند با ثبت نام در سامانه باشگاه “مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور” و اخذ معرفی نامه به شعبه های بیمه پاسارگاد و نمایندگان این شرکت در سراسر کشور مراجعه و از تخفیف های ویژه در صدور انواع بیمه نامه های یاد شده استفاده نمایند.
اعضاء “سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور” می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی شعبه ها و نمایندگی های بیمه پاسارگاد در سراسر کشور به پایگاه اطلاع رسانی www.pasargadinsurance.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۸۲۴۸۹ (۰۲۱) تماس حاصل نمایند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.