تخفیف هزینه‌های شیمی درمانی در ۶ قطب درمانی شهر تهران

اردیبهشت ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اعلام کرد: انواع سرطان‌ها در ۶ مرکز درمانی شهر تهران که به عنوان قطب درمان سرطان شناخته شده‌اند،از ۳۰ تا ۱۰۰درصد هزینه این خدمات را پرداخت می‌کند.

مسعود یاوری در گفت وگو با فارس گفت: این تخفیف ها بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت انجام می گردد و در قطبهای سرطان تحت پوشش دانشگاه ۳۰ تا ۱۰۰ درصد هزینه شیمی درمانی تخفیف داده می گردد.

وی ادامه داد: کاهش هزینه های سرطان در بیمارستانهای طالقانی، شهدای تجریش، کودکان مفید، مسیح دانشوری، امام حسین(ع) و محک انجام می گردد چراکه این مراکز درمانی به عنوان قطب های درمان سرطان فعال می باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: بیماران با مراجعه به مراکز درمانی فرم‌های مربوطه را پر می کنند و این تخفیف ها بر اساس نوع سرطان، اینکه در چه مرحله‌ای باشد و چه نوع دارویی مصرف شود، متفاوت است.

یاوری گفت: به عنوان مثال در مورد داروی هرسپتین که برای درمان سرطان سینه استفاده می گردد با توجه به دوز مصرفی،تخفیف به آن تعلق می گیرد اگر دوز ۱۵۰ میلی گرم  مصرف شود هزینه های آن رایگان خواهد بود اما اگر دوز ۴۴۰ میلی گرم مصرف شود به سبب اینکه این میزان تحت پوشش بیمه قرار ندارد بنابراین فقط ۱۰ درصد هزینه آن رایگان می گردد و ۹۰درصد مابقی را بیمار می پردازد.

وی گفت: انجام این دستورالعمل در تمام دانشگاههای علوم پزشکی پایتخت لازم‌الاجراست.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.