تخفیف ۲۰ درصدی به کتاب‌های حوزه قرآن و عترت

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

اتحادیه ناشران قرآنی سراسر کشور همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران کتاب‌های حوزه قرآن و عترت را با ۲۰درصد تخفیف ارایه خواهد کرد.

به گزارش ممتاز نیوز؛ ناشران عضو اتحادیه ناشران قرآنی سراسر کشور به مناسبت فرارسیدن ایام هفته کتاب با نصب پوسترهای این هفته با آرم اتحادیه در فروشگاه‌های خود، کتاب‌های حوزه قرآن و عترت را با ۲۰درصد تخفیف می‌فروشند.

در این هفته اتحادیه ناشران قرآنی نیز کتاب‌هایی را برای تجهیز کتابخانه‌های تخصصی قرآن و عترت اهدا خواهد کرد. بر این اساس حدود ۱۰۰ جلد کتاب از نسخه‌های اهدایی ناشران عضو یا کتاب‌های خریداری شده از سوی اتحادیه، به هر کتابخانه تخصصی اهدا خواهد شد.

همچنین حضور در برنامه اهدای کتاب با اهدای کتاب‌های تخصصی حوزه قرآن و عترت و ارسال پیامک عنوان و پیام هر روز از ایام هفته کتاب در کنار برگزاری مراسم تجلیل از ناشران، ‌پژوهشگران و کتاب فروشان فعال حوزه قرآن و عترت از دیگر برنامه‌های اتحادیه به مناسبت این هفته خواهد بود.

بیست‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار “کتاب آینه فرهنگ و فرزانگی” از ۲۶ آبان ماه تا ۲ آذرماه سال‌جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.