تخلف نمایندگی های سایپا در ثبت نام خودرو را را با مستندات برای ما ارسال کنید

۳ م دیماه ،

 این خواننده خبرآنلاین نوشته است: باتوجه به اینکه چند روز قبل شرکت سایپا اعلام نمود که ثبت نام مگان آغاز شده بنده که مصرف کننده هستم موفق به ثبت نام نشدم ولی اطلاع دقیق دارم یکی از نمایندگی شرکت سایپا در شهرستان ماهشهر به متقاضیان اظهار میداشت که آنان در تهران کسانی دارندو مبلغ۴٫۵  میلیون بیشتر از مبلغ ثبت نام میگرفت و آنان را به را ثبت نام می کرد. اگر لازم باشد نام آن نمایندگی را حضورتان ارسال مینمایم.
این درحالی است که مسئولین اداره اطلاع رسانی سایپا، خواستار اطلاعات بیشتر در خصوص این نمایندگی و ارائه مستنداتی برای اثبات این اظهارات شدند.
بنابراین در صورتی این خواننده خبرآنلاین مستنداتی در اختیار دارد با مشخصات این نمایندگی به خبرانلاین ارسال کند.

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. مهرنوش:

    زمان تحویل خودروی اینجانب اردیبهشت بود ولی نمایندگی خرداد با من تماس گرفت اما ادعا داشت که اردیبهشت تماس گرفته و جریمه یک ماه تاخیر را نداد .
    در پرداخت وجه دوم من یک هفته تاخیر داشتم . الان مرداد است ولی تازه برای تحویل ماشین با من تماس گرفته اند و هیچ هزینه ای برای اینهمه تاخیر تحویل به اینجانب پرداخت نشده .
    نام نپایندگی حسین افشین پور است .
    برخورد کارکنان ان اصلا مناسب نیست . اطلاعات را ناقص میدهند و مشتری را سر می دوانند .
    از طرفی تلفن هایشان را هیچ وقت جواب نمی دهند و هیچ راه تماس تلفنی با انها وجود ندارد .
    من کاملا از انتخاب این نمایندگی ناراضی هستم .

  2. محمدرضا سلمانی راوری:

    با سلام : اسفند سال ۱۳۹۰ از نمایندگی سایپا در شهرستان راور بمدیریت صادقی نژاد خودرو پراید ۱۳۲ را خریداری کردم و مبلغ شش میلیون و چهارصد هزار تومان را نقدا و مابقی را طی ۳ فقره چک بصورت ۴ ماهه تا پایان سال به نمایندگی تحویل دادم مدارک خود رو ارسال و بعداز پایان مدت پرداخت چکها و پاس شدن انها از حساب خود به نمایندگی مربوطه مراجعه و درخواست از رهن خارج نمودن سند خود را کردم که مدیر نمایندگی که ریگی به کفش داشت با اطلاعات غلط من را توجیه کرد که سندتان به طور اتوماتیک ارسال میشود در همین اثنا پیامک های متعددی از شرکت سایپا به گوشی من میرسید که چک های شما برگشت خورده دز صورتیکه چکهای من پاس شده بود بعد از تحقیق و تفحص فهمیدم که نمایندگی چک های من را برداشته و چک از حساب خود که نامعتبر بودند برای شرکت سایپا ارسال کرده بعدا مشخص شد که مدیر نمایندگی کلاهبرداری های زیاد دیگری هم کرده و الان متواری است و سند خود رو من نیز در شرکت سایپا بالا تکلیف مانده وجه خود رو را تمام و کمال دادم ولی هنوز بدهکارم بعداز تحقیق زیاد حالا به من میگویند پول چکها را بپرداز البته با دیرکردهای یک ساله بعد خودت دنبال وصول چکها باش آیا درسته . چرا شرکت به افراد غیر مسئول مجوز دایر کردن نمایندگی میدهد تا مردم به این مشکلات دچار شوند . من در نهایت باید چکار کنم

  3. میلاد:

    با سلام علی رغم اینکه در خود سایت سایپا اعلام شده است که برای ثبت نام نمایندیگها حق دریافت هیچ گونه وجهی ندارند ولی امروز که برای ثبت نام به نمایندگی سایپا (به ریاست اقای حسین افشین پور) واقع در ایت اله کاشانی مراجعه کردم ایشان از بنده مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان دریافت کردند و اعلام هم نممودند که از سال ۹۱ تاکنون اقدام به این کار کرده است. لطفا پاسخ گو باشید.

  4. pedram:

    من رفتم نمایندگی واسه ثبت نام خودرو تندر ولی با این حقه بازی که حداقل نمایندگی های شهر مادر آورد اسممو واسه ثبت نام ننوشت با اینکه من واسه جور کردن پولش واسه امشب ضرر کردم سایت ثبت نامم باز نشده حتی حاضرنشد شماره حساب یا آموزش بده چه جوری ثبت نام کنم فکر کنم نمایندگی های سایپا زورشون میاد محصولات ÷ارس خودرو بنویسن بعد میگن چرا قیمت بالا میره چون خودنمایندگی ها ثبت نام انحصاری میکنن و بعد خودرو خودشونو به قیمت سرسام آور میفروشن میگن سهم نمایندگی ما یک ماشینه حتی حاضر نشدن یه مدرک بدن که من در این تاریخ مراجعه کردم و پر شده حالا کی مسئول رسیدگی به این مسائل نمایندگی سایپاست نمیدونم ولی باز خوب شده چون اینترنتی ولی همینم بهتنمیگن تا نکنه یه ماشین بخری و از کلاه برداری نمایندگی منفعتی نسیبت بشه مستندم از این بیشتر که هنوز نه سایت واشده نه کسی ثبت نام کرد ۹\۱۱\۹۱ اگه مدرک میداد یا میدونستم همچین برخوردی میکنه صددرصد الان یه شکایت از سایپا میکردم تاحداقل خودشون بدونن کی داره سر مردم کلاه میزاره شرکت یا نمایندگی های شرکت قصد توحین به دیگر نمایندگی ها رو ندارم من همین یکیشو دیدم اونم بسمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.