تداوم حرکت درصنعت خودرو با نگاه به شرق

فروردین ۱۴۰۳

به گزارش ایکو پرس، مهندس جواد نجم الدین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: با انعقاد قرارداد همکاری با خودروسازان آ‌سیایی می‌توان بر روی پلاتفرم مشترک خودروهای مختلفی طراحی و به بازار عرضه کرد.

وی افزود: قراردادهای همکاری مشترک با خودروسازان آ‌سیایی در درجه اول با تمرکز بر ورود دانش فنی آنان به داخل کشور می‌تواند راهگشای بسیاری از تنگناهای صنعت خودرو ایران باشد.

مهندس نجم‌الدین، همکاری مشترک با خودروسازان برتر چینی و کره‌ای را در حال حاضر به نفع صنعت خودرو کشور دانست و در عین حال تاکید کرد: حرکت به سمت طراحی و تولید خودروهای کاملا ایرانی با تکیه بر توانایی‌های فنی و مهندسی سازندگان داخلی می‌تواند راه توسعه صنعت خودرو و استقلال صنعتی کشور باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خاطر نشان ساخت: استراتژی ایران خودرو با خودروسازان  معتبر برنده _ برنده بوده و در راستای کاستن از فاصله‌های فناوری بین ایران و کشورهای پیشرفته در این صنعت است.

مهندس نجم‌الدین با بیان اینکه ایران‌خودرو راهبردهای خود را با رویکرد نگاه به بیرون و داخل تنظیم کرده است، اظهارداشت: ایجاد برند سمند، رانا و دنا و تنوع و توسعه و صادرات آن از الزامات استراتژی نگاه به بیرون این شرکت است .

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: در استراتژی نگاه به داخل این شرکت، همکاری مشترک با خودروسازان معتبر مطرح است که از این طریق فناوری خود را در طراحی و تولید خودرو ارتقاء دهیم.


IKCOPress
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.