تداوم خیزش گرد و خاک در تهران تا پنجشنبه

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی از امروز تا روز پنجشنبه (۳ تا ۵ خرداد) گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید تا شدید و خیزش موقت گردوخاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

تداوم خیزش گرد و خاک در تهران تا پنجشنبه

به گزارش ممتاز نیوز، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و از امروز تا روز پنجشنبه (۳ تا ۵ خرداد) گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید تا شدید و خیزش موقت گردوخاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود که گاهی با نفوذ و گسترش گرد و غبار انتقالی از مناطق غربی و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

از بعد از ظهر پنج شنبه تا جمعه شب(۵ تا ۶ خرداد) در نواحی شمالی استان، آسمانی نیمه‌ابری و گاهی ابری پیش‌بینی می‌شود و رخداد رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی در این نواحی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

آسمان تهران فردا (۴ خرداد) صاف وهمراه با وزش باد و گرد و خاک و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۵ خرداد) کمی ابری همره با وزش باد گاهی باد و گردو خاک  با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.