تدوینگر «کلاه پهلوی»، عصر پاییزی شبکه یک را قیچی می زند

۰۸اردیبهشت،

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، سریال عصر پاییزی یکی از پروژه های تلویزیونی شبکه یک سیما است که از یک سال و نیم قبل خبر تولید آن شنیده شد. ابتدا قرار بود این سریال توسط «سعید اسدی» کارگردانی شود اما بعدها «منوچهر هادی» کارگردان آن شد و در پایان نیز «اصغر نعیمی» کارگردانی آن را به عهده گرفت.

میهماندوست از تدوینگران جوان و خلاق سینما و تلویزیون است که تاکنون در پروژه هایی همچون: قرارگاه مسکونی، لیمو ترش،از پاریس تا پاریس،اخلاقتو خوب کن، قلب یخی،تا ثریا، زیر هشت، نردبام آسمان و… به عنوان تدوینگر حضور داشته است. او از سال ۱۳۸۵ تدوین سریال کلاه پهلوی را آغاز کرده و همچنان درگیر آماده سازی این سریال برای نمایش از شبکه یک است.

سریال عصر پاییزی که همزمان با تصویربرداری تدوین خواهد شد، با مشارکت وزارت کار و امور اجتماعی ساخته می گردد و تلاش خواهد کرد تا در قالب سریالی ۵۰ قسمتی، مساله کار و یافتن شغل را با نگاهی طنز آمیز مطرح کند.

داستان سریال «عصر پاییزی» دربارهٔ جوانی به نام رفیع ( با بازی کوروش تهامی) است که با وجود برخورداری از تخصص و تحصیلات بالا نتوانسته شغل مناسبی برای خود پیدا کند. ماجراهایی که برای این پسر جوان جویای کار  و شخصیت های دیگر رخ می دهد، قصه این سریال را شکل می دهد.

امیرحسین صدیق در نقش محسن، علی سلیمانی در نقش کیوان اکبری آزاد، نسرین مقانلو در نقش مهشید، محمدرضا شریفی نیا در نقش عطا، سپیده خداوردی در نقش لیلا و سعید پیردوست در نقش مدیر کارخانه بازیگران این سریال می باشند.

انتهای پیام/ ف. م ـ ب . ب

 


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.