تدوین استاندارد شاغل گیاهان دارویی

۲۹فروردین۱۳،

مدیرکل روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از تهیه تدوین استاندارد مشاغل گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و طب ایرانی و انرژی های تجدید پذیر از سوی دفتر امور مهارت های پیشرفته این سازمان خبرداد.

رضا براتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای تحقق تفاهم نامه میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سازمان انرژی های نو و ستاد گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و طب ایرانی، دو طرح پیشنهادی برای تهیه و تدوین مشاغل در زمینه های ذکر شده تهیه شد.
وی افزود: پس از تهیه و تدوین این مشاغل به ستادهای توسعه فناوری انرژی های نو و توسعه علوم و طب سنتی گیاهان دارویی معاونت علم و فناوری ارائه شد که به تصویب نیز رسید.
وی افزود: به منظور تهیه استاندارد این مشاغل مبلغ یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اختصاص داده شد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت فناوری های راهبردی و اولویت دار کشور، این سازمان با همکاری و مشارکت ستادها و دستگاه های اجرایی مرتبط اقدام به برنامه ریزی برای تدوین مشاغل و استاندارد های مربوطه در حوزه این فناوری ها کرده است که می تواند گامی موثر در ایجاد فرصت های شغلی و توانمندی های نیروی انسانی و فناوری کشور باشد./ز
                                                                                          


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.