تدوین رشته کارشناسی گویندگی ورزشی در دانشگاه جامع علمی کاربردی

اسفند ۱۴۰۲

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از تدوین دوره‌های کارشناسی گویندگی و مجری گری ورزشی و مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش آنالیز ورزشی در این دانشگاه خبر داد.

دکتر رجبعلی برزویی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی  در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نیازهای بخش ورزش کشور به تربیت نیروهای ماهر و توانمند در حوزه‌های تخصصی و همچنین نگاه ویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی به تلفیق علم روز در کنار تجربه، برای اولین بار دوره‌های گویندگی و مجری‌گری ورزشی و مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش آنالیز ورزشی توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی با همکاری وزارت ورزش و جوانان و باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تدوین شد. 

 وی تصریح کرد: بعضی از توانمندی‌های فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها شامل مواردی چون اجرای حرفه‌ای برنامه‌ها و گزارش‌های ورزشی و آنالیز بازی‌های ورزشی و تیم‌های فوتبال است. 

 وی با بیان اینکه از دروس تخصصی این دوره‌ها شامل آنالیز فردی و تیمی، نرم افزار‌های آنالیز ورزشی، طراحی تاکتیک و بازیخوانی، شبیه‌سازی رایانه‌ای،‌گویندگی رسانه ورزشی، مجری‌گری رسانه ورزشی می باشند،خاطر نشان کرد:همچنین دروس صدابرداری و صداگذاری رسانه، مدیریت تولید رسانه، برنامه‌سازی رسانه‌ورزشی، ارتباط تصویری و تولید، گویندگی در رادیو و تلویزیون و گویندگی مستند و تبلیغات جزو دروس این رشته می باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. آذین ارجمند:

    اطلاعاتتون عالی بود و من میخواستم بدونم کاردانی به کارشنتسی میشه از رشته موسیقی (پیانو) به رشته گویندگی رادیو رفت ؟ نه فقط گویندگی ورزشی . ایا این رشته گویندگی رادیو هست و به چه صورت ؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.