ترافیک تهران نصف شد

۱فروردین ۱۳،

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش ۵۰ درصدی ترافیک شهر تهران در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس گفت: حدود ۵۰ درصد از ترافیک شهر تهران کاهش پیدا کرده و ترافیک در تمام معابر تهران روان و کم حجم است.

سردار رحیمی افزود: مأموران راهنمایی و رانندگی، کنترل سرعت و همچنین ارتقای سطح انضباط ترافیکی در سطح شهر تهراندر دستور کار خود دارند و خوشبختانه در سه روز اول سال شاهد تصادفی منجر به فوت نبوده‌ایم.

وی افزود: تاکنون ۶ هزار و ۹۰۰ خودرو که سرعت مطمئنه را رعایت نکرده‌اند اعمال قانون شده و ۳۴ مورد که سرعت بالای ۱۴۰ کیلومتر در ساعت در معابر شهر تهران داشته‌اند توقیف شده و تا پایان تعطیلات خودروی آنها در پارکینگ نگهداری خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سرعت مجاز در تمام بزرگراهای شهر تهران ۱۰۰ کیلومتر در ساعت است و تمام دوربین‌های ثابت و بیش از ۶۸ دوربین متحرک، سرعت خودروهای عبوری را کنترل می‌کنند اما در مسیرهای شمال به جنوب اتوبان‌های پایتخت طبق اطلاع رسانی قبل به سبب کاهش حوادث و واژگونی‌های خودرو سرعت مجاز ۸۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده و رانندگانی که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند جا دارد به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.