ترافیک در جاده های اصلی مازندران نیمه سنگین و روان است

سرهنگ ‘ جعفر محمدنژاد ‘ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسافران و گردشگران با قدری کندی در حال عبور از این محورهای مواصلاتی استان هستند و با کمی تاخیر به مقاصد خود خواهند رسید .

وی پیش بینی کرد تراکم ترافیکی در ساعات آینده در جاده های اصلی استان مازندران به سمت تهران بیشتر شود و شاهد حجم انبوهی از وسائط نقلیه در محورهای مواصلاتی استان باشیم.

محمدنژاد با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در جاده هراز ، اظهار داشت : از ساعت ۱۱ شب گذشته تا ساعت ۶ صبح امروز ( یکشنبه ) جاده از آمل به سمت تهران یکطرفه بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیتهای ترافیکی فردا ( دوشنبه ) در راه های اصلی استان، گفت : این طرح به منظور تردد آسان و با آرامش مسافران در جاده های هراز و فیروزکوه اعمال شده است .

محمد نژاد تاکید کرد : تردد تریلر و کامیون از جاده های هراز ، فیروزکوه و کندوان ممنوع است و فقط خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی می توانند از جاده فیروزکوه عبور کنند.

وی از آمادگی پلیس راه استان مازندران برای ارائه خدمات خبر داد و گفت : نیروهای پلیس استان درجاده های استان مستقر هستند تاخدمات لازم رابه مسافران و گردشگران ارائه کنند .

ک/۳

۵۱۹//۴۰۲/۶۸۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۶۰۰۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.