ترافیک سنگین به خاطر بوگاتی

ترافیک سنگین به خاطر بوگاتی

عصر خودرو : پارک شدن خودرو گرانقیمت یک تبعه سعودی در یکی از خیابانهای پاریس موجب ترافیک سنگینی در این خیابان شد، این درحالی است که فقر و بیکاری یکی از مشکلات اساسی عامه مردم کشور نفت خیز و ثروتمند عربستان است.

به نقل از العالم، یک تبعه ثروتمند سعودی با پارک کردن خودرو گرانقیمت «بوگاتی» خود در پیاد رو هتلی مجلل در پاریس که در آن اقامت دارد، ترافیک سنگینی را در این خیابان به وجود آورد.
پس از انتشار این خبر، علاقمندان خودرو از کشورهای مختلف اروپا مانند آلمان، انگلیس، و هلند برای دیدین این خودرو نادر از نزدیک، خودشان را به پایتخت فرانسه رساندند.
موضوعی که بیش از هرچیز مورد توجه علاقمندان خودرو قرار گرفته، آن است که این خودرو به صورت سفارشی از سوی شرکت بوگاتی و با همکاری یک شرکت معروف سرامیک سازی ساخته شده، و بدنه بیرونی این خودرو از چینی سفید و آبی است.
این خودرو که «طلای سفید» نامگذاری شده، موجب ترافیک سنگینی در خیابان هتل محل اقامت این سعودی شد.
طبق اذعان شرکت سازنده، این خودرو تجملاتی ۱. ۶ میلیون لیره استرلینگ (۱۰ میلیون ریال سعودی) برای صاحب آن هزینه داشته است. برخی از کسانی که از کشورهای مختلف اروپا برای دیدن این خودرو از نزدیک آمده بودند، به خبرنگاران گفتند که قبلا فقط خبر ساخته شدن این خود را شنیده بودند، و آن‌ها اکنون از این فرصت برای آگاهی از این موضوع که آیا این خودرو واقعا وجود خارجی دارد، به پاریس سفر کرده‌اند
این خودرو با تولید قدرتی بالغ بر هزار اسب بخار می‌تواند ظرف ۲. ۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و سرعت نهایی آن ۵۰۸ کیلومتر در ساعت است.

پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت   ۱۵:۵۲

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.