ترافیک پرحجم در محور چالوس/ تداوم انسداد جاده امام‌زاده داوود

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور از ترافیک پرحجم در محور چالوس و تداوم انسداد جاده امام‌زاده داوود خبر داد.

ترافیک پرحجم در محور چالوس/ تداوم انسداد جاده امام‌زاده داوود

به گزارش ممتاز نیوز، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در محور چالوس هستیم که این وضعیت در محدوده شهرستانک تا گچسر به شکل ترافیک نیمه سنگین در هر دو مسیر گزارش شده است.

وی ادامه داد:‌ همچنین در آزادراه کرج – قزوین در محدوده‌های پل کلاک، پل فردیس و مهرشهر نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. در دیگر محورهای مواصلاتی کشور تردد به شکل روان در حال انجام است و هیچ مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه محور ریگان – ایرانشهر تنها محور مسدود شریانی در کشور است، گفت: محور لاسم – ارجمند نیز به دلیل شرایط فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است. همچنین انسداد جاده امامزاده داوود نیز ادامه دارد و در صورت بازگشایی موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد، لذا لازم است که مردم عزیز از حرکت به سمت این محور پرهیز کنند.

به گفته شیرانی درحال حاضر در هیچ یک از جاده‌های کشور پدیده جوی خاصی نیز گزارش نشده است، اما با توجه به پیش‌بینی هواشناسی از احتمال بارندگی و همچنین وزش باد و وقوع گردوخاک در برخی از استان‌ها در چند روز آتی، لازم است که رانندگان آمادگی لازم برای مواجهه با شرایط پیش‌بینی شده را داشته باشند. در این شرایط رانندگی با سرعت مطمئنه و همچنین افزایش دقت و تمرکز امری ضروری است. رعایت فاصله طولی مناسب نیز از دیگر مواردی است که توصیه می‌شود.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور ،مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.